Gjest Taushetsplikt Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Uten å nevne navn eller rykte hadde det vært artig å kåre norges mest komiske fixer. (Psykolog eller psykiater) Har psykiateren din gjort noen sprell noen gang? Eller er han/hun bare rar.. ? Skriv c" ) 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Hvis du er den jeg tror du er , så kjenner du jo ex-fixer`n min.... Ikke noe "kul" eller no. Bare en trøtt ,kjedelig gammel mann som klør seg i nesa og snyter seg ;-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Hvis du er den jeg tror du er , så kjenner du jo ex-fixer`n min.... Ikke noe "kul" eller no. Bare en trøtt ,kjedelig gammel mann som klør seg i nesa og snyter seg ;-) ...derimot: Han er KNALLKUL!!! Masse humor, flink til å "sparke" meg bak når jeg trenger det, har sinnsykt rå latter og masse ironi. Alltid gøy å gå til han. Vi kan sitte å le av helt syke ting. han er rett og slett en drømmepjuskolog! *Terningkast 6* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.