Gå til innhold

Medlemmer på livstid?

Anbefalte innlegg

Gjest medlem

Jeg kom bare til å lure på hvor lenge det er vanlig å fortsette å være medlem i adopsjonsorganisasjonen?

Er det noen av dere som har meldt dere ut etter noen år?

MÅ man være medlem for å delta på leire osv.?

Ikke at jeg har planer om å melde meg ut - det var bare disse loddbøkene som kom nå som fikk meg til å tenke .....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57469-medlemmer-p%C3%A5-livstid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest medlem

Bare av ren nysgjerrighet, for jeg kan nemlig ikke svare da jeg ikke har tatt stilling til det selv.

- Hvor er du medlem, og må dere selge lodd?

En undrende hilsen fra

Vi er medlemmer i Verdens Barn.

Og ja, vi må selge lodd - for Hordaland lokallag, riktignok... Denne gang for 300 kr. - med to små barn, så blir det jo til at vi tar loddene selv.....

Og ja, vi må selge lodd - for Hordaland lokallag, riktignok... Denne gang for 300 kr. - med to små barn, så blir det jo til at vi tar loddene selv.....

Vet jo ikke hvor små barna dine er, men da jeg i sin tid solgte lodd for en annen frivillig organisasjon, tok jeg med min sønn som da var 4 - 5 år. Han fikk etterhvert god trening og solgte rett og slett loddene selv, han, kanskje en idè?

*Håper ikke midtre Nordland lokallag ser dette, da*

:-)))

Gjest medlem

Vet jo ikke hvor små barna dine er, men da jeg i sin tid solgte lodd for en annen frivillig organisasjon, tok jeg med min sønn som da var 4 - 5 år. Han fikk etterhvert god trening og solgte rett og slett loddene selv, han, kanskje en idè?

*Håper ikke midtre Nordland lokallag ser dette, da*

:-)))

De er 4 og 1, men ok, da; Vi får ta oss en runde når vi har plaga familien først... : )

Annonse

Gjest barbeint

Er også medlem av Verdens barn + lokallaget.

-Misunner deg ikke loddsalget, men håper familie og nermeste venner stiller i lange loddkøer i stua!!

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...