Gjest medlem Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Jeg kom bare til å lure på hvor lenge det er vanlig å fortsette å være medlem i adopsjonsorganisasjonen? Er det noen av dere som har meldt dere ut etter noen år? MÅ man være medlem for å delta på leire osv.? Ikke at jeg har planer om å melde meg ut - det var bare disse loddbøkene som kom nå som fikk meg til å tenke ..... 0 Siter
Gjest barbeint Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Bare av ren nysgjerrighet, for jeg kan nemlig ikke svare da jeg ikke har tatt stilling til det selv. - Hvor er du medlem, og må dere selge lodd? En undrende hilsen fra 0 Siter
Mamta Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Jada, jeg ser absolutt for meg et livslangt medlemsskap i Verdens Barn!!! Men heldigvis slipper vi å selge lodder for å få være medlemmer... ;-) 0 Siter
Gjest medlem Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Bare av ren nysgjerrighet, for jeg kan nemlig ikke svare da jeg ikke har tatt stilling til det selv. - Hvor er du medlem, og må dere selge lodd? En undrende hilsen fra Vi er medlemmer i Verdens Barn. Og ja, vi må selge lodd - for Hordaland lokallag, riktignok... Denne gang for 300 kr. - med to små barn, så blir det jo til at vi tar loddene selv..... 0 Siter
Mamta Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Vi er medlemmer i Verdens Barn. Og ja, vi må selge lodd - for Hordaland lokallag, riktignok... Denne gang for 300 kr. - med to små barn, så blir det jo til at vi tar loddene selv..... Vet jo ikke hvor små barna dine er, men da jeg i sin tid solgte lodd for en annen frivillig organisasjon, tok jeg med min sønn som da var 4 - 5 år. Han fikk etterhvert god trening og solgte rett og slett loddene selv, han, kanskje en idè? *Håper ikke midtre Nordland lokallag ser dette, da* :-))) 0 Siter
Gjest medlem Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Vet jo ikke hvor små barna dine er, men da jeg i sin tid solgte lodd for en annen frivillig organisasjon, tok jeg med min sønn som da var 4 - 5 år. Han fikk etterhvert god trening og solgte rett og slett loddene selv, han, kanskje en idè? *Håper ikke midtre Nordland lokallag ser dette, da* :-))) De er 4 og 1, men ok, da; Vi får ta oss en runde når vi har plaga familien først... : ) 0 Siter
Gjest barbeint Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Vi er medlemmer i Verdens Barn. Og ja, vi må selge lodd - for Hordaland lokallag, riktignok... Denne gang for 300 kr. - med to små barn, så blir det jo til at vi tar loddene selv..... Er også medlem av Verdens barn + lokallaget. -Misunner deg ikke loddsalget, men håper familie og nermeste venner stiller i lange loddkøer i stua!! Lykke til!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.