Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tildeling av en fin liten jente 7,5 mnd fra Kina! Livet er herlig dere!

Fortsetter under...

Skrevet

Gratulerer såååå masse !!!! Så deilig at Kinatildelingene kom nå !!! Vi har ventet veldig med dere :o)).

Hvor kommer hun fra ??

Håper dere får hente henne snart.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille tulla!!! Håper tiden til henting går fort-fort ;-)

Gratulasjonsklem,

vannkastanje
Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen : - )

KLEM FRA

Annonse

Gjest Linnea
Skrevet

Kjempekoselig å høre

Gratulerer så mye med den lille jenta. Håper tiden frem til avreise går fort

Gjest Micro
Skrevet

Gratulerer så mye med helt sikkert verdens nydeligste jente! Jeg gleder meg med deg !

Klem fra

Skrevet

Gratulerer med den vesle jenta!

Flott premie for vel gjennomført venting...

Glad hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med den vesle jenta!

Flott premie for vel gjennomført venting...

Glad hilsen fra

GRATTIS MASSE MASSEVIS. LYKKE TIL PÅ HENTEREISA!!!!!!!!

Gjest Melis
Skrevet

Gratulerer til dere! Jeg har ikke mailadressen din her hjemme, kan du ikke sende meg en mail? Skal vi til samme provins og barnehjem, kanskje? Uansett, vi treffes nok på flyplassen med masse pakkenelliker om 5-7 uker! :o)

Skrevet

Der var vi igang igjen !

Jippy!!!!! Gratulerer, og lykke til med resten av ventetiden!

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer til dere! Jeg har ikke mailadressen din her hjemme, kan du ikke sende meg en mail? Skal vi til samme provins og barnehjem, kanskje? Uansett, vi treffes nok på flyplassen med masse pakkenelliker om 5-7 uker! :o)

Vi skal altså til Fujian-provinsen (sør i Kina). Mulig at turen vår går til Hong Kong - da den ligger i naboprovinsen. Beijing ligger veldig langt fra Fujian.

Mailadr. [email protected]

Har svidd av noen lapper på barneklær nå i ettermiddag! Det føltes innmari godt!

Annonse

Skrevet

5. juli 2002 er en strålende dag!

Vi fikk også ei jente fra Korea i dag - lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så mye med den vesle jenta

Skrevet

hurra for vesle-jenta,

så deilig det må være å ha kommet nesten i mål nå :o)

Måtte tiden fram til henting gå fort for dere!

Ha en fantastisk fiiin dag - og fine dager i tiden framover. Tipper at det er litt av hvert å ordne med nå når dere vet hvem dere venter på!

klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...