Gå til innhold

Tildeling Kina!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest annesophie
Skrevet

Jente, født 20 juli 2001, heter Fu Hong til fornavn og er på Changting barnehjem i Fujian provinsen. Vanvittig søt!!!!!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Gratulerer såååå masse !!! Hyggelig at Kina-tildelingene begynner å strømme inn :o))).

Håper dere får hente snart !

Klem fra

Gjest Kokila
Skrevet

Gratulerer anne sophie!!!! Håper dere snart får reise å hente veslejenta. En AF-gruppe kommer hjem fra Kina i dag, så det er stadig store begivenheter.

Gjest Linnea
Skrevet

Gratulerer såååå masse !!! Hyggelig at Kina-tildelingene begynner å strømme inn :o))).

Håper dere får hente snart !

Klem fra

Gratulerer sååå veldig mye med jenta. Håper tiden frem til den store reisen går fort

Skrevet

Vi har fått barn fra samme sted!!!! Vår er født 23.10.01!!! Dette blir greier, gitt!

Hilsen en overlykkelig

Gjest Micro
Skrevet

Gleder meg med deg ! Gratulerer så mye !

Klem fra

Annonse

Skrevet

Kjære annesophie.

Gratulere med den etterlengtede tulla.

Jeg er kjempeglad på dine vegne!!

Gleder meg til å se bildet.

Hilsen fra Etiopiamamman i "foreningen",

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!!! Håper vi sees på treff tilhøsten!

Hilsen

Skrevet

Endelig:

Gratulerer med veslejenta!!!

Glad hilsen fra

Skrevet

Gratulerer sååå veldig mye med jenta. Håper tiden frem til den store reisen går fort

GRATTIS!!!!!!!!

Gjest Melis
Skrevet

Gratulerer så mye! Sant det er en herlig følelse? :-)

Annonse

Skrevet

Åååå.... Her har vi visst kommet inn i en stim med Kina-tildelinger.

Gratulerer til deg også!

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med verdens herligste jente du også. Endelig,

klem fra

Skrevet

Gratuelere så masse og lykke til med tulla! Jeg feller mange gledestårer her jeg sitter å leser om alle tildelingene....... Håper du får en fin tur til Kina og at det ikke blir alt for lenge å vente.

Nok en gang, - gratulerer og lykke til som nybakt mor!

(Selv er jeg en fersk EAF'er som ennå har 2-3 år igjen før jeg forhåpentligvis kan skrive samme gladmelding som deg!)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta!!! Håper tid til henting går unna i en fei ;-)

Gratulasjonsklem,

Skrevet

Du kommer nok til å stirre hull i bildene de nærmeste ukene! Håper dere får reise snart (vi reiser i morgen!!!).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...