Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lilja

Nå har jeg vært innom her TRE ganger etter at tildelingene tikka inn her - har til og med prøvd å ringe deg. Men kanskje du har annet å gjøre akkurat i dag enn å skravle med meg? ;-)

GRATULERER dere tre, når (eller hvis..) du får igjen pusten, så sitter det ei lita og ei stor jente her og venter VELDIG på å få en liten titt... og glem nå ikke, i ørska, å KLEMME storebror ifra meg!

Annonse

Annonse

Gjest kinamamsen

Endelig ble det deres tur ! Jeg kan tenke meg at storebror er fornøyd og glad nå. Jeg håper det blir kort ventetid før dere kan reise, og ønsker dere lykke til med de siste forberedelsene og riktig god tur.

Skal prøve å få sendt deg en mail en dag!

HIPP HURRA FOR den lille prinsessen og for dere som endelig har fått vite hvem hun er!

Masse klemmer og lykkeønskninger fra

Endelig ban,

så var dagen kommet - den dagen dere ALDRI kommer til å glemme - det var faktisk den dagen jeg hadde bursdag også *smiler*

GRATULERER så masse med vesle-jenta, både til dere og til storebror !!!

Nå er det bare sjarmøretappen igjen!

klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...