Mumbai mamma Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Gratulerer alle dere som har fått tildeling nå. Vi gleder oss med dere etter den lange ventetiden. Hurra!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Mamta Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Henger meg på gratulasjonene fra Mumbai mamma!!! :-))) 0 Siter
Gjest snø Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Kaster meg på her, jeg - GRATULERER ALLE SOM ER BLITT FORELDRE I DAG :-)))) Fantstisk mange gla-nyheter i dag! Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest eno Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Jeg og hiver meg på, gratulerer så masse. Blir skikkelig glad av å lese innleggene deres!!!! God hentereise! 0 Siter
Abeba Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Gratulerer fra meg også! Så mange tildelinger på en gang er jo virkelig kjempetrivelig lesning :-)! Lykke til med forberedelsen til den store reisa! mvh, 0 Siter
ventende indiamamma Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Henger meg på gratulasjonene fra Mumbai mamma!!! :-))) Gratulerer til alle som har fått tildeling! Så koselig at det er så mange som endelig har fått den store telefonen, lykke til videre. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Tai Chi Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Herlig å se alle gladmeldingene!!! Lykke til - håper tida fram til hentereisa går fort ;0)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.