Gå til innhold

Gratulerer til alle nyblitte forldre!!! + oppdatering

Anbefalte innlegg

Ble veldig rørt her, tildeling på tildeling, herlige tider i vente for mange dolere!!!

Jeg måtte og tørke litt tårer da jeg nettopp leste Kari Beheim Karlsen si bok: Arve, sonen min. Den var velskrevet og jeg klarte ikke å legge den fra meg, begynte på ettermiddagen med ungene rundt meg, og tok den i en jafs. Anbefales til alle, ei svært alvorlig bok. Vi bor jo her i bygda der dette skjedde, og jeg husker den uhyggelige følelsen jeg fikk da jeg kom på jobb den mandagen, hadde haget og latet oss i helga, ikke hørt på nyheter, og fikk vite at de soknet i elva, det kunne jeg se fra kontorvinduet mitt, helt uvirkelig, og da letemannskapene fant han om formiddagen, da dro jeg hjem fra jobb.

Kinamamma: du skal få mail fra meg - har IKKE glemt deg! Takk for nydelige bilder!

Fryktelig periode foran oss - flytting!!! Pes!! St.hanshelga flytter vi til Førde, og der skal vi bo til vi blir 100 år. Du skal vel ikke dø du mamma? spør storesøster, neida jeg skal leve til jeg ihvertfall blir 100!!

Storesøster har vært på skoleinnskriving i Førde, og det var stort, svært skolemoden ja.

Lillebror på 3 1/2 er nå mammas lille snuskebasse da, syns jo han er vanvittig sjarmerende og bare til å spise opp! Bortsett fra noen ganger da, han har det med å hyle og gnelle litt, HOLD OPP med den gnellinga!!!! ropte jeg med sinna mammastemme hvorpå han straks stopper opp og ser spørrende på meg, har du fått melding mamma? du fått melding?? (har nettopp kjøpt meg egen mobil og er som en fjortis med meldinger...)

Og i morgen reiser vi til Lillehammer, Hunderfossen, på Kinatreff, to småsøsken er kommet til siden sist, så vi blir 22 med stort og smått, herlig.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...