Gå til innhold

fots. summertime

Anbefalte innlegg

Gjest ungdom

I går hjalp jeg han med å dele ut reklame, og ette det satt vi oss ned ved begynnelsen til en skog som jeg må gjennom for å komme jeg og snakket. Jeg lå i reklame tralla, og vi snakket - hadde det kjempe kos'

Men for hvert minutt kom han nærmere og nærmere ræva mi' med hånda si, og til slutt satt han der og "knadde" meg på ræva imens vi snakket - ikke så veldig lett å konsentrere seg om å snakke da....

Helt greit om han hadde vært en som jeg ikke kunne tenkt meg et langvarig forhold til, men sånn var det altså ikke denne gangen...

Hadde også vært greit om vi hadde kjent hverandre litt bedre - har jo gått i klasse med han i 6 år, men ikke kjent ham liksom...

Så nå tror jeg nok at jeg bare vil ha han som venn, han gikk litt fort fram synes jeg. overøset meg med kompimenter og greier, blir litt for mye....

jæh, jæh.... baj, baj

mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57676-fots-summertime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...