Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her og er noe misunnelig på alle som har fått tildeling nå. Misforstå meg rett: Jeg er selvsagt kjempeglad på deres vegne, og unner dem alle den lykkerus de må befinne seg i nå. Med god grunn!!

Egentlig, når jeg kjenner godt etter, er jeg bare litt skuffet. Vi hadde et bittelite håp om å komme med i denne runden, men nå VET vi at det er vår tur ved neste tildeling:-)))

Er det noen andre her som bruker AF, som er registrert i Kina i mai 2001?

Igjen, masse lykkeønskninger til dere som allerede har fått tildeling!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57775-neste-tildeling-fra-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melis

Hei benie!

Det var synd dere ikke fikk denne gangen. Jeg skjønner skuffelsen din. Hadde ikke dere 20/4-01-dato? Jeg lurer litt på om vi faktisk var i 5/4-01-gruppen, for det ser nesten sånn ut på et av papirene vi fikk i dag sammen med bildene av verdens skjønneste lille jente. :o) Mulig jeg tar feil, men det hadde vært logisk siden dere ikke har fått. Jeg vet ikke.

Men jeg _tror_ i alle fall at det ikke vil ta like lenge før neste gruppe får tildeling. Nå er det jo tross alt ikke 1 ukers ferie på hele CCAA og 2 ukers Skandinavia-tur på halve staben. Så hadde jeg ventet nå, hadde jeg håpet på tildeling før månedsskiftet. I alle fall rundt den tid. Hvis jeg ser noe på de amerikanske sidene, skal jeg gi en lyd.

Lykke til med ventingen!

Eg høyrer også til AF's mai-gruppe.

Fleire amerikanske adopsjonsbyrå har informert sine adoptanter i mai-gruppa om at dei kan vente tildeling i slutten av juni eller byrjinga av juli. Det ser ut som tildelingene kjem nokre dagar seinare til Norge, så byrjinga av juli skulle vere realistisk for oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...