benie Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Sitter her og er noe misunnelig på alle som har fått tildeling nå. Misforstå meg rett: Jeg er selvsagt kjempeglad på deres vegne, og unner dem alle den lykkerus de må befinne seg i nå. Med god grunn!! Egentlig, når jeg kjenner godt etter, er jeg bare litt skuffet. Vi hadde et bittelite håp om å komme med i denne runden, men nå VET vi at det er vår tur ved neste tildeling:-))) Er det noen andre her som bruker AF, som er registrert i Kina i mai 2001? Igjen, masse lykkeønskninger til dere som allerede har fått tildeling!! 0 Siter
kanne Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Vi må nok vente 2 mnd. Søknaden vår gikk til kina for 1 år og 1 dag siden - alså juni gruppen. 0 Siter
Gjest Melis Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Hei benie! Det var synd dere ikke fikk denne gangen. Jeg skjønner skuffelsen din. Hadde ikke dere 20/4-01-dato? Jeg lurer litt på om vi faktisk var i 5/4-01-gruppen, for det ser nesten sånn ut på et av papirene vi fikk i dag sammen med bildene av verdens skjønneste lille jente. ) Mulig jeg tar feil, men det hadde vært logisk siden dere ikke har fått. Jeg vet ikke. Men jeg _tror_ i alle fall at det ikke vil ta like lenge før neste gruppe får tildeling. Nå er det jo tross alt ikke 1 ukers ferie på hele CCAA og 2 ukers Skandinavia-tur på halve staben. Så hadde jeg ventet nå, hadde jeg håpet på tildeling før månedsskiftet. I alle fall rundt den tid. Hvis jeg ser noe på de amerikanske sidene, skal jeg gi en lyd. Lykke til med ventingen! 0 Siter
2mai Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Eg høyrer også til AF's mai-gruppe. Fleire amerikanske adopsjonsbyrå har informert sine adoptanter i mai-gruppa om at dei kan vente tildeling i slutten av juni eller byrjinga av juli. Det ser ut som tildelingene kjem nokre dagar seinare til Norge, så byrjinga av juli skulle vere realistisk for oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.