Gå til innhold

Jeg melder min ankomst!!

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

ENDELIG har vi fått telefonen fra BV i dag - vi setter igang med hjemmebesøk neste uke og håper å ha sos.rapporten ferdig i beg. av juli.

Vi har ventet siden søknaden ble sendt i februar og har vel ikke helt kjent at vi har "vært igang" før i dag. Men nå ER VI DET!! Jeg har hver dag vært innom her på forum og lest, men først nå melder jeg meg inn her!! Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Er det rart at jeg er lykkelig - det er fredag, solen skinner og jeg skal bli mamma!!!

:-)

God helg og stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57832-jeg-melder-min-ankomst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit, Lengsel!

*jeg hilser pent på deg*

Så flott at dere endelig har kommet igang - sånn på ordentlig! Husker selv hvor utålmodig vi var i startfasen *ler* høres ut som om det er 100 år siden.

Vi nærmer oss nå innspurten - og jeg synes virkelig at adopsjon er en spennende måte å blir foreldre på. Har ikke angret én eneste dag etter at vi bestemte oss for dette.

Håper at hjemmebesøkene blir å gå bra, og at BV blir raskt ferdig med rapporten deres - tidl. i juli høres i hvert fall raskt ut :o)

Hvilket land har dere valgt - og hvilken forening bruker dere??

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57832-jeg-melder-min-ankomst/#findComment-244398
Del på andre sider

Velkommen hit, Lengsel!

*jeg hilser pent på deg*

Så flott at dere endelig har kommet igang - sånn på ordentlig! Husker selv hvor utålmodig vi var i startfasen *ler* høres ut som om det er 100 år siden.

Vi nærmer oss nå innspurten - og jeg synes virkelig at adopsjon er en spennende måte å blir foreldre på. Har ikke angret én eneste dag etter at vi bestemte oss for dette.

Håper at hjemmebesøkene blir å gå bra, og at BV blir raskt ferdig med rapporten deres - tidl. i juli høres i hvert fall raskt ut :o)

Hvilket land har dere valgt - og hvilken forening bruker dere??

klem fra

Hyggelig med nye "ansikter" her :o)). Velkommen skal du være. Du vil sikkert ,som jeg , finne stor glede i dette forumet i ventetiden.

Håper prosessen deres går knirkefritt !!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57832-jeg-melder-min-ankomst/#findComment-244475
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...