Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brilleslangen

Min søknad ble registrert hos SUAK 1 februar., og har enda ikke fått noen avklaring, så ja vi er på en måte kommet omtrent like langt i løypa, og jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse av postkassa.

Og nei, vi har egentlig ikke kommet like langt likevel. Du kan regne med å ha svaret når som helst,(om en uke eller to). Har forstått det slik at behandlingstiden for øyeblikket ligger omtrent akkurat på 4 mnd evt litt over. Så dermed skulle du ha svaret snart.

Jeg kan ikke regne med en snarlig avklaring. For jeg søker som enslig, og SUAK som nå har endret navn til BUFA har bedt om tilleggsrapport i forbindelse med min søknad. Det stilles strengere krav til enslige søkere enn til par. Pga tilleggsrapporten som må skrives har BUFA bedt sosialkontoret om ha nytt hjemmebesøk med meg, så jeg skal faktisk ha et nytt hjemmebesøk i neste uke jeg. Det hadde jeg ikke regnet med nå som behandlingstiden på søknaden er på "overtid".

Så du er nok heldig og får en avklaring før meg.

Lykke til videre!

.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57883-venting-p%C3%A5-suak/#findComment-244734
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...