Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her over midnatt og kikker på DOL. Det kribler i meg når jeg leser alle tildelingene som har kommet denne uken. Kanskje om en måned eller så kan jeg også komme med en gladmelding.

Jeg gleder meg altså så mye til tildeling at noen ganger må jeg nesten klype meg i armen og tenke at livet består faktisk av annet enn bare tildelinger! Det er ikke lett å få hjernen min til å tro det, ettersom forrige tildeling, for 3 år siden, var såååå fantastisk. Det er den følelsen jeg lengter etter. Den utrolige gleden man opplever. Nå er jeg ganske trøtt i kveld. Har nemlig vært på jobb og kom hjem 22.30.

Det første jeg så da jeg kom inn i gangen, var masse leker utenfor rommet til sønnen min. Han holdt med å rydde rommet sitt, fortalte han meg. Jeg så på klokken og den var jo 22.30. Gjett om det har vært en slitsom, men veldig koselig kveld. Uff, dette ble veldig langt, som vanlig.

Dette var bare noen tanker fra meg. Jeg tenker så på at nå er sikkert barnet vårt født på den andre siden av jorden.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57930-en-natthilsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...