Gå til innhold

Fins det da ikke hjelp !

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Det er tydelig at folk med angst og depresjon kan får behandling og medisiner og bli bra, og godt er det!

Men hva med de som opplever en intens psykisk SMERTE full av irritabilitet og aggresjon, som ikke er til å holde ut!

Fins det ingen behandling for dette??

Jeg har en intens følelse av å ha det forferdelig, får lyst til å ta livet av meg. Men mest av alt, vil jeg bare slippe å ha det sååå vondt, men når ingenting fjerner smerten, vil jeg heller dø. Man burde kunne få aktiv dødshjelp for dette.

Jeg overdramatiserer IKKE nå, det fins ikke ord for å beskrive denne lidelsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57950-fins-det-da-ikke-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fine1365379966

Kjære deg!

Er det da ikke en depresjon du har ?

Jeg kjenner godt igjen dette med en intens smerte. den var konkret og fysisk, satt i brystet og magen.

Jeg blir behandlet for depresjon.

Min erfaring er at der er hjelp å få.

Veien er tornefull, - enda mer smerte, og du må stå på selv (eller andre må gjøre det for deg ) for å få adekvat hjelp.

Så mitt råd er : Ikke gi opp. Der er hjelp å få, men det kan ta tid.

Søk derfor hjelp så fort som råd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57950-fins-det-da-ikke-hjelp/#findComment-245099
Del på andre sider

Hei.Jeg har vert plaget med depresjon i 1 1/2 år nå,og har vert innlagt på psykiatrisk lenge,ja nesten hele perioden.Har du slike tanker at du ikke vil leve mer,bør du kontakte legen din.Da jeg har fortalt slik til legen min,ble jeg sendt til psykiatrisk.Legen har et ansvar,er de i tvil om at "man kan skade seg selv eller andre",skal legen ta kontakt med et psykiatrisk sykehus i kommunen,og vurdere om pasienten trenger et tilbud.Har man slike vonde tanker,skal man ikke sitte hjemme.Man skal da ha hjelp av psykiater og/eller innleggelse på sykehus,og eventuelt begynne med medesiner.Kontakt legen din og eventuelt andre leger,og sørg for at du får hjelp.Ikke gi opp!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57950-fins-det-da-ikke-hjelp/#findComment-245662
Del på andre sider

Gjest trrrish

Hei.Jeg har vert plaget med depresjon i 1 1/2 år nå,og har vert innlagt på psykiatrisk lenge,ja nesten hele perioden.Har du slike tanker at du ikke vil leve mer,bør du kontakte legen din.Da jeg har fortalt slik til legen min,ble jeg sendt til psykiatrisk.Legen har et ansvar,er de i tvil om at "man kan skade seg selv eller andre",skal legen ta kontakt med et psykiatrisk sykehus i kommunen,og vurdere om pasienten trenger et tilbud.Har man slike vonde tanker,skal man ikke sitte hjemme.Man skal da ha hjelp av psykiater og/eller innleggelse på sykehus,og eventuelt begynne med medesiner.Kontakt legen din og eventuelt andre leger,og sørg for at du får hjelp.Ikke gi opp!!!!!!!!!!

hahaha problemet er at jeg ikke finnes deprimert! så at jeg skader meg hver dag, og vil dø driter psykiateren min i, han skjønner godt at jeg vil dø når jeg har det så vondt, og han ville helt sikkert la meg dø også!

skulle ØNSKE jeg var deprimert, for DA hadde jeg fått medisiner til å bli bedre, men JEG MÅ BARE LEVE MED SMERTEN!!

sææææææærlig!

heller dø!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57950-fins-det-da-ikke-hjelp/#findComment-246146
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...