Gjest malun Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Litt for langt - burde ha klippet meg for et par uker siden. 0 Siter
naiv Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Trur det er mange som bløffer om hårlengden her i dag ja... Alle vil vel ha det som er på mote. Hva er på mote nå da? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Trur det er mange som bløffer om hårlengden her i dag ja... Alle vil vel ha det som er på mote. Nei. 0 Siter
favn Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Trur det er mange som bløffer om hårlengden her i dag ja... Alle vil vel ha det som er på mote. For all del, fortell hva som er på mote slik at jeg kan bestille noe heeelt annet neste frisørdag. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Noen cm. nedenfor rumpa. Jadajadajada..... Så har du litt lenger enn meg da! *kaster tyggis på håret til nemi* 0 Siter
monsina Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Rett nedenfor skuldrene. Enellerannen slags kastanjebrun farge, med tilbaketvunget fall... 0 Siter
neuni Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Skal vi sjå... (rullar ut målebåndet.... rullar ut hårknuten....) ca 98 centimeter frå topp til tupp ser det ut for... :-) nittiåtte???? åfyfasan - eg syntes eg hadde langt hår da det var på sitt lengste, men eg mangla jaggu drøyt 25 cm på å ta deg igjen... *imponert* 0 Siter
Zarine Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 nittiåtte???? åfyfasan - eg syntes eg hadde langt hår da det var på sitt lengste, men eg mangla jaggu drøyt 25 cm på å ta deg igjen... *imponert* Du hadde ikkje vore så imponert om du hadde sett håret mitt på rett. Ein god klipp er sårt tiltrengt, men eg er "allergisk" mot saksa forstår du... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.