Gå til innhold

Vanskelig nå

Anbefalte innlegg

Rotta Nytt Liv

Har det helt jævlig for tiden. Orker ikke snakke med folk, hverken på tlf eller i rl. Er redd for hvilke beskjeder jeg får.....

Våkna natt til tirsdag med at telefonen ringte....ei venninne av meg hadde tatt overdose og dødd. Fredag fikk jeg en ny telefon fra ei anna venninne som ønsket å ta sitt eget liv. Jeg dro straks hjem til henne og var der til lørdag. Vi hadde en avtale at jeg skulle ringe hver time , men hun tok ikke telefonen alle gangene. Et par ganger ble jeg så redd at jeg kjørte til henne for å sjekke at alt var i orden. Og det var det heldigvis....hun hadde bare sovet.

Jeg er dagpasient på psykehuset fredager og lørdager. Andrekontakten min hadde vakt lørdag så jeg fikk snakket mye med henne...hun er en fantastisk dame.

Samtidig er jeg en søppelbøtte for vennene og de på dagsenteret. Alle kommer til meg, og det er jo på en måte fint, men det er grenser for hvor mye jeg tåler.

Men...oppi alt dette føler jeg at jeg ikke klarer mer. Har mest lyst til å gi opp. La alt bare fare og dra. Jeg vet at det er feigt og at det går ut over familien og venner,........ men alikevel. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Psyken min forstår meg ikke og jeg har søkt om å få en ny. Det vil ta ca 2 mnd. før jeg får ny. Spørsmålet er: Klarer jeg å holde ut så lenge?

Æsj her ble det mye rot, men jeg måtte bare få det ut.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58472-vanskelig-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen

Tenker mye på deg og håper du klarer å holde ut. Du får tenke på at vi skal til Sverige til høsten.

Prøv å bruk avd. så mye du kan. De er der for deg. Det er i allefall det de skal være og det som er jobben deres. Håper du klarer å holde ut til du får deg ny behandler. Tror mye kan skje når du får ny behandler som forhåpentligvis tar deg på alvor.

Dette ble kanskje ikke så oppmuntrende som jeg hadde tenkt. Men du skal i allefall vite at jeg tenker på deg og det er bare å sende meg en sms også ringe meg hvis du har lyst.

*klem* fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58472-vanskelig-n%C3%A5/#findComment-248929
Del på andre sider

Hei vennen

Tenker mye på deg og håper du klarer å holde ut. Du får tenke på at vi skal til Sverige til høsten.

Prøv å bruk avd. så mye du kan. De er der for deg. Det er i allefall det de skal være og det som er jobben deres. Håper du klarer å holde ut til du får deg ny behandler. Tror mye kan skje når du får ny behandler som forhåpentligvis tar deg på alvor.

Dette ble kanskje ikke så oppmuntrende som jeg hadde tenkt. Men du skal i allefall vite at jeg tenker på deg og det er bare å sende meg en sms også ringe meg hvis du har lyst.

*klem* fra

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58472-vanskelig-n%C3%A5/#findComment-249803
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...