Gjest bebba Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg har gått igjennom tøff skilsmisse, i tillegg har jeg en kjæreste som har vært mye syk og har opplevd mye sorg rundt det. Jeg har hatt problemer i noen år og gikk på cipramil ca. 9 måneder, sluttet for 3 år. Jeg har gått til psykolog regelmessig i tillegg til fastlegen min. I over to år er de eneste medisinene jeg har brukt Nozinan, det siste året hver natt. Nå er jeg kommet i egen leilighet med barna mine og livet skulle begynne å falle til ro. Jeg sluttet å bruke Nozinanen regelmessig, men sover urolig og har mye angst om nettene. Jeg sovner om kvelden, våkner midt på natta og engster meg gal for fremtiden. Hvert eneste problem får enorme dimensjoner. Jeg sovner igjen, våkner svett og trøtt og går til jobben hvor jeg fungerer nå noenlunde igjen etter en lang sykemeldingsperiode. Nozinanen hjelper med å sove mer helhetlig men angsten er der som en mørk skygge. - bebba 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58828-angst-om-natten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.