Gjest klump Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hei! Jeg er en jente på 20 år som har mottatt , og mottar enda behandling for depresjon, angst og spiseforstyrrelse. Ble for første gang innlagt for snart 2 år siden for selvmordsforsøk. Deretter for å få nedlagt en sonde, da jeg ikke fikk i meg nok næring. Jeg er livredd når folk nærmer seg meg. Redd de skal slå, gjøre meg noe vondt. Jeg trekker meg unna om noen nærmer seg fysisk, og skjelver. Har en følelse av at de skal gjøre meg noe vondt... Det jeg lurer på er om jeg kan ha opplevd noe i barndommen som jeg har fortrengt? Jeg husker bare svakt minner fra en mann som vi var med når vi var og badet i bassenget i nærheten av oss. At han kjørte oss hjem noen ganger. Han var rundt 35 da. Jeg er så redd for at det ikke er noe, så vær så snill, ikke si at jeg ikke kan "komme og si noe slikt om en annen ". Jeg vet det så godt, men jeg huske bare svakt... Selv var jeg rundt 5 år. ( Vi badet i bassenget alene, meg og en venninne, uten noen voksne med oss, fordi moren til venninnen min jobbet der ) Er det mulig at jeg har "fortrengt" dette? Når jeg nå møter ham , smiler han ekkelt til meg og blunker. Jeg klarer ikke å tenke mer på dette. Men vær så snill, bli ikke sint på meg for at jeg skriver dette. Jeg skjønner om det er helt på jordet! ( sliter også meg selvskading ) Hva mener du NHD? Klumpen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58841-nhd-trengsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Om dette kan jeg ikke si noe avgjørende verken i den ene eller andre retning. Slike saker er _så_ vanskelige, og vi vet at begge ytterpunkter er mulige: Du kan ha vært utsatt for overgrep fra denne mannen, men det hele kan også være "laget" inne i ditt hode. Uansett trenger du hjelp for dine følelsesmessige vansker. Det håper jeg at du får. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58841-nhd-trengsel/#findComment-251064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.