Gå til innhold

hvilke borderline-trekk er psykopatiske?

Anbefalte innlegg

Gjest blæra

lurer veldig.

er å skjære seg seg med kniv nå og da,pengesløsing,overspising, svingene humør, enten: irritabilitet,sinne,rasere huset (mitt hus, ikke andres), intense smertefulle følelser som bare varer noen timer eller dager, andre ganger ingen følelser i det hele tatt. + lett å forandre meninger psykopatisk? please jeg har vel ingen psykopatiske trekk? jeg hælte forresten ikke trynet på en god venn av meg mer,da han sendte sms der han sa han ville kysse meg, så jeg skrev tilbake at han skulle dra til helvete for jeg ble kvalm av han,var det et psykopatisk trekk?var det psykpatisk trekk da jeg stjal penger fra mamma? iiiik

hilsen psykopaten(?) :(((((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58847-hvilke-borderline-trekk-er-psykopatiske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du bryr deg jo? Men om det ikke var psykopatisk, så var det jo feil å stjele fra din egen mor.

Selv om du er syk, har du fremdeles ansvar for hva du gjør mot andre. Selv om du har smerter i sjela, har du ikke rett til å påføre andre smerte.

Bedre å si det du mener, skjelle ut, bli fornærma, lage et jævla ståk. Men stjele, det burde neppe være nødvendig.

Syns jeg, da.

Gjest blæra

Nei, du bryr deg jo? Men om det ikke var psykopatisk, så var det jo feil å stjele fra din egen mor.

Selv om du er syk, har du fremdeles ansvar for hva du gjør mot andre. Selv om du har smerter i sjela, har du ikke rett til å påføre andre smerte.

Bedre å si det du mener, skjelle ut, bli fornærma, lage et jævla ståk. Men stjele, det burde neppe være nødvendig.

Syns jeg, da.

jeg stjal da jeg var LITEN, ville aldri funnet på å gjøre det nå. hadde moren min giddet sørge for at jeg fikk måltider slik jeg fikk hos avlastningsfamilien barnevernet tvang meg til å besøke nå å da uten at jeg noen gang fikk vite hvorfor, så hadde jeg jo ikke trengt å stjele.

Gjest hemmeligheter

Kjære Blæra.

Hvis det er mitt innlegg lenger nede som du har lest, om kjæresten min som har Borderline, samt psykopatiske trekk, så ikke bli redd av den grunn.

Det er da langt i fra alle med Borderline som har disse psykopatiske trekkene. Min kjæreste har en svært sammensatt diagnose.

Ikke tenk på deg selv som psykopat. Har du Borderline, så forhold deg til det- Ikke til at enkelte andre med Borderline har psykopatiske trekk i tillegg.

Lykke til, og beklager hvis mitt innlegg skremte deg.

Gjest karen

"lurer veldig. er å skjære seg seg med kniv nå og da,pengesløsing,overspising, svingene humør, enten: irritabilitet,sinne,rasere huset (mitt hus, ikke andres), intense smertefulle følelser som bare varer noen timer eller dager, andre ganger ingen følelser i det hele tatt. + lett å forandre meninger "

det høres veldig ut som meg, untatt at jeg faster og kaster opp istedefor overspiser, i tillegg at jeg kan føle utrolig glad i perioder, og tror at jeg greier å fullføre alt mulig, derfor begynner jeg med forskjellige prosjekter som aldri gjennomføres fordi nedtur kommer raskt.

det som skjer at psykologen min sier at jeg har en 'mild' bipolar disorder (manisk depressive) og nå venter jeg på medisin (lamictal eller topimax) fra psykiateren.

hvis du er psykopat, så er jeg også :(

og det tror jeg ikke på. Jeg har tendens av å odelegge for meg sjøl istedefor å si fra til de andre at jeg har det vondt.

håper at du får det bedre snart blæra, og at vi få vite hva er galt med oss?

Gjest blæra

"lurer veldig. er å skjære seg seg med kniv nå og da,pengesløsing,overspising, svingene humør, enten: irritabilitet,sinne,rasere huset (mitt hus, ikke andres), intense smertefulle følelser som bare varer noen timer eller dager, andre ganger ingen følelser i det hele tatt. + lett å forandre meninger "

det høres veldig ut som meg, untatt at jeg faster og kaster opp istedefor overspiser, i tillegg at jeg kan føle utrolig glad i perioder, og tror at jeg greier å fullføre alt mulig, derfor begynner jeg med forskjellige prosjekter som aldri gjennomføres fordi nedtur kommer raskt.

det som skjer at psykologen min sier at jeg har en 'mild' bipolar disorder (manisk depressive) og nå venter jeg på medisin (lamictal eller topimax) fra psykiateren.

og det tror jeg ikke på. Jeg har tendens av å odelegge for meg sjøl istedefor å si fra til de andre at jeg har det vondt.

hva slags prosjekter begynner du med?? sånt gjør ikke jeg, kanskje jeg skal begynne med det hihi..men tror ikke jeg gidder:) kleem

Annonse

Gjest blæra

men karen det er jo borderline de sier er psykopat, ikke bipolar..

Gjest karen

hva slags prosjekter begynner du med?? sånt gjør ikke jeg, kanskje jeg skal begynne med det hihi..men tror ikke jeg gidder:) kleem

livsprosjekter .. med det mener jeg, utdannelse, kurs, jobb, etc.

Jeg melder meg, får plass og etter noe måneder greier ikke fullføre det ferdig fordi det kommer nedtur igjen. Det er slik at jeg tenker på mye rart og bli med på alle slags ting nå jeg er manisk, økonomien går også til helvete så da kommer depressive perioden igjen, til slutt ting går i dåsse igjen. Skjønner? det er så plagsomt, karriere, studie, jobb alt går så treigt fordi jeg skifter mening hele tiden, og slik humørsvigning har jeg ikke noe kontroll over, det er som det er en annen person som gjør slik, ikke meg selv, men det er jo meg! og jeg odelegger for meg sjøl :(

Gjest karen

men karen det er jo borderline de sier er psykopat, ikke bipolar..

jo jeg vet det, men en kan være bipolar og har bordeline/persolighetensforstyrrelse samtidig kan ikke det?

slik som du beskriver, det virker nesten som du har en blanding av både bipolar og bordeline, men jeg er ikke fagperson så er ikke sikker på om det går an, bare har en magefølelse at det trenges MYE mer for å være psykopat.

Gjest blæra

jo jeg vet det, men en kan være bipolar og har bordeline/persolighetensforstyrrelse samtidig kan ikke det?

slik som du beskriver, det virker nesten som du har en blanding av både bipolar og bordeline, men jeg er ikke fagperson så er ikke sikker på om det går an, bare har en magefølelse at det trenges MYE mer for å være psykopat.

hvorfor sier du jeg har blanding bipolar? har aldri vært verken manisk eller hypoman jeg.

Gjest karen

hvorfor sier du jeg har blanding bipolar? har aldri vært verken manisk eller hypoman jeg.

nei, det er ikke det jeg mente.. bare høres ut som du har visse lidelser, når jeg leser det du beskriver. Men som sagt, jeg kan ikke stille noe diagnose når jeg har ikke erfæring eller kompetanse for det, jeg bare syntes at det du opplever ligner på det jeg opplever også. Og fordi jeg muligens har en mild bipolar og bordeline, da kanskje det kan hende at du har det også. Hvis det er vanlig med slik oppførselen.

Men ikke mirsforstå meg, bare syntes det var merkelig at vi både ha det likedan!

lykke til

Gjest blæra

livsprosjekter .. med det mener jeg, utdannelse, kurs, jobb, etc.

Jeg melder meg, får plass og etter noe måneder greier ikke fullføre det ferdig fordi det kommer nedtur igjen. Det er slik at jeg tenker på mye rart og bli med på alle slags ting nå jeg er manisk, økonomien går også til helvete så da kommer depressive perioden igjen, til slutt ting går i dåsse igjen. Skjønner? det er så plagsomt, karriere, studie, jobb alt går så treigt fordi jeg skifter mening hele tiden, og slik humørsvigning har jeg ikke noe kontroll over, det er som det er en annen person som gjør slik, ikke meg selv, men det er jo meg! og jeg odelegger for meg sjøl :(

uff da:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...