Gå til innhold

sixpack


Gjest tande

Anbefalte innlegg

Er det mulig å trene seg til firpakk eller sixpack på maven på et år? Har lite underhudsfett, og jogger ofte og spiser sunt.

Er det noen som har et treningsopplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

joachimpedersen

Ja det er fullt mulig. Særlig når man har lite underhudsfett.

Tren gjerne magen med vekter - da øker du intensiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fullt mulig. Særlig når man har lite underhudsfett.

Tren gjerne magen med vekter - da øker du intensiteten.

Hei!

Det er fullt mulig å få frem sixpacken (eller enda bedre 8-pack'en), det viktigste er at du spiser bra for å få bort alt underhudsfettet. Husk at samme hvor mye du trener magen så kommer rutene aldri frem om du ikke har lavt kroppsfett. Hvis du vil ha tykkere magemuskler så kan du som JP sier kjöre med vekter, da er det viktig at du trener magen som en annen muskelgruppe og da må du huske på å hvile også. Trenger du mer tips er det bare å spörre, jeg har bra erfaring med deffing og å få frem magemuskler!

Lykke til!

mvh,

TB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er fullt mulig å få frem sixpacken (eller enda bedre 8-pack'en), det viktigste er at du spiser bra for å få bort alt underhudsfettet. Husk at samme hvor mye du trener magen så kommer rutene aldri frem om du ikke har lavt kroppsfett. Hvis du vil ha tykkere magemuskler så kan du som JP sier kjöre med vekter, da er det viktig at du trener magen som en annen muskelgruppe og da må du huske på å hvile også. Trenger du mer tips er det bare å spörre, jeg har bra erfaring med deffing og å få frem magemuskler!

Lykke til!

mvh,

TB

lite underhudsfett, betyr det da at du er tynn?? eller har det noe med kroppsbygning å gjøre?? kan du få sixpack med vanlige situps, uten vekter??

jeg tar 290 situps daglig, og ser jo resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Hvis du ikke er overvektig, så er ett år rikelig med tid til å bringe fram magerutene dine. Er du godt trenet, går det enda raskere. Det som er avgjørende er at du senker matinntaket/øker aktiviteten, slik at du forbrenner mer enn du inntar.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Det er fullt mulig å få frem sixpacken (eller enda bedre 8-pack'en), det viktigste er at du spiser bra for å få bort alt underhudsfettet. Husk at samme hvor mye du trener magen så kommer rutene aldri frem om du ikke har lavt kroppsfett. Hvis du vil ha tykkere magemuskler så kan du som JP sier kjöre med vekter, da er det viktig at du trener magen som en annen muskelgruppe og da må du huske på å hvile også. Trenger du mer tips er det bare å spörre, jeg har bra erfaring med deffing og å få frem magemuskler!

Lykke til!

mvh,

TB

Jeg trenger det virkelig mye JP, hjelp meg, har grei nok kropp ellers, trener mest armer jeg, men magemusklene mangler....Hjelp meg....gutt 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...