Gjest calestia Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Denne impulsiviteten er til å bli forvirra av. Veldig vanskelig å vite om jeg tar det riktige valget og slikt. Skulle etter planen dratt nordover i morra, men der er jeg helt alene. det er lang kjøretur, i en gammel bil.. har time hos psyken og legen til uka, men kegen sa jeg bare kunne ringe han, så kunne vi ta en samtale over tlf. psyken skal bort uka etter denne, men jeg kan nok fa time igjen om to uker. og jeg kan skrive brev, fortelle hva som skjer her. jeg kan dra om en uke i stedet for. eller tre dager.. må ikke dra akkurat i morra, det var bare noe jeg hadde fått for meg. er usikker på om jeg takler bilturen, og å være helt alene, uten å kunne ringe noen som kan komme hvis jeg tilter. Jeg ville ikke være her når jeg er dårlig, men nå vet jeg ikke.. jeg kan ta en tlf her, så svarer noen som vet hva som foregår, og som i verste fall kan komme. kanskje jeg skal prøve å få ro på meg her hjemme ? her kjenner jeg alle veier, stier, fjell. jeg kan dra når det passer, rett og slett.. bare før skolen starter.. jeg sparer penger.. dyra slipper så mye reising, jeg slipper å bli så sliten, kanskje bør jeg få rydda opp mellom meg og mamma, har nesten ikke sett henne. har bare møtt ei venninne en gang. kanskje jeg skal besøke henne i helga i stedet for? forsøke å leve et liv her som det tross alt er ganske trygt, kan bare slappe av, gjøre som jeg vil, gå tur i skogen.. eller er dette bare nok et innfall...?? et sunt innfall..? eller er hodet mitt urolig bare... klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59112-skal-skal-ikke-kan-dere-hjelpe-meg-p%C3%A5-vei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattfugl Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg synes du bør bli hjemme i trygge omgivelser. Ingen grunn til å kjøre så langt alene når du er usikker på om du takler det. Gå til legen og psykologen, og reis når du føler deg moden for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59112-skal-skal-ikke-kan-dere-hjelpe-meg-p%C3%A5-vei/#findComment-252991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
goliane Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Kjære deg: Jeg syns du skal bli der du er. Du har selv mange gode argumenter for det. Prøv å finne roen. Oppsøk steder du er glad i. Slapp av, og ha tid til deg sjøl. Det er også en god idé å være sammen med mora di. Snakk med henne om følelsene dine. Er du åpen mot henne, er jeg sikker på at hun vil ønske å hjelpe deg. Du har ikke fått problemer med vilje! Når mødre skjønner at ungene deres trenger hjelp, er det ikke noe de heller vil enn å hjelpe. Det blir tidsnok høst og skolestart. Vær der du er foreløpig. Du trenger å slappe av og du trenger omsorg og støtte. Så mobiliser dem du vet kan hjelpe deg! Dyra er sikkert glad for å slippe biltur. Lege og psykolog kan du ha kontakt med per telefon. Ro ned og nyt at det er sommer. Mange gode ønsker fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59112-skal-skal-ikke-kan-dere-hjelpe-meg-p%C3%A5-vei/#findComment-253647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.