Gå til innhold

"Er så glad i deg jenta mi"

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ingen som stryker meg over kinnet, ser meg dypt inn i øyne å sier "hvet du hvor glad jeg er i deg Karianne?"! Hvorfor er det ingen som sier sånt til meg? :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

HVORFOR????????????????????

JA, jeg er full og syns synd på meg selv. Er de forbudt kankje!!!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

Hadet på badet gamle sjokolade!!!!!!

*spyr å går å legger meg*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59220-er-s%C3%A5-glad-i-deg-jenta-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Erica

er ikke noe galt i å synes synd på seg selv en gang i blant vel! jeg vil også ha det sånn... vi finner sikkert noen etterhvert begge 2:)

Jeg har en gutt som sier til meg at han er glad i meg og at jeg betyr alt for ham. Men kanskje har jeg det fordi jeg ikke drikker meg sørpe full og blir utrolig sentimetal? Det er utrolige lite tiltrekkende med fulle, deppa folk...

Annonse

Det er mange som er glad i deg, men de fleste synes det er vanskelig å si. Ikke desp etter kjæreste. Jeg er singel, jeg. Etter en del år. Det er DEILIG! :) Kjæreste er bare pes, men man vil alltid ha det man ikke har.

Jeg mente ikke å si at _ingen_ var glad i meg! Jeg har mange venner å sånnt. Dessuten har jeg en mamma som sier hun er glad i meg hver dag. Det er jo ikke alle som har det!

Selfølgelig har det sine fordeler å ikke ha kjæreste også. Ingen sjalusi, ingen frykt for utroskap, frihet til å gjøre "hva en vil" osv. Men alikevel...

Jeg har en gutt som sier til meg at han er glad i meg og at jeg betyr alt for ham. Men kanskje har jeg det fordi jeg ikke drikker meg sørpe full og blir utrolig sentimetal? Det er utrolige lite tiltrekkende med fulle, deppa folk...

Heldig du er da :o)

Nei, fulle gråtende "fjortis"jenter er ikke no' særlig tilltrekkende :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...