Gjest liten Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg skriver her selv om jeg vet at det bare er jeg som kan finne ut av ting.. Ting føles så rotete nå. Har bodd i en annen by noen få måneder for å få jobb. Det var i hvertfall det jeg sa til meg selv..at jeg ville ha jobb.. Var på noen jobbintevjuer, men fikk skrekken for å jobbe. Fikk likevel til slutt tilbud om et vikariat. Jeg skaffet meg fast plass å bo og sa ja til vikariatet. Men nå har jeg ombestemt meg.. Jeg vil ikke være i denne byen, så langt hjemmefra, fordi det er utrygt! Og jeg fikk en del angstreaksjoner etter at jeg fikk meg bopel og sa ja til å jobbe.. Så nå sier jeg til meg selv at jeg skal flytte tilbake til hjembyen min og få meg en leilighet og en jobb der... Men når jeg ser på stillingsannonser, så føler jeg meg bare maktesløs... og den krypende redselen.. Redselen for å måtte innlemmes i det normale liv.. Jeg har i flere å gått i terapi og vært "psyk"... Før hadde jeg tro på fremtida at jeg ville klare det, men når valga er der så kryper jeg unna... Jeg er redd... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59341-r%C3%A5dvill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.