Gå til innhold

Rådvill

Anbefalte innlegg

Gjest liten

Jeg skriver her selv om jeg vet at det bare er jeg som kan finne ut av ting..

Ting føles så rotete nå. Har bodd i en annen by noen få måneder for å få jobb. Det var i hvertfall det jeg sa til meg selv..at jeg ville ha jobb..

Var på noen jobbintevjuer, men fikk skrekken for å jobbe. Fikk likevel til slutt tilbud om et vikariat. Jeg skaffet meg fast plass å bo og sa ja til vikariatet.

Men nå har jeg ombestemt meg..

Jeg vil ikke være i denne byen, så langt hjemmefra, fordi det er utrygt! Og jeg fikk en del angstreaksjoner etter at jeg fikk meg bopel og sa ja til å jobbe..

Så nå sier jeg til meg selv at jeg skal flytte tilbake til hjembyen min og få meg en leilighet og en jobb der...

Men når jeg ser på stillingsannonser, så føler jeg meg bare maktesløs... og den krypende redselen..

Redselen for å måtte innlemmes i det normale liv..

Jeg har i flere å gått i terapi og vært "psyk"...

Før hadde jeg tro på fremtida at jeg ville klare det, men når valga er der så kryper jeg unna...

Jeg er redd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59341-r%C3%A5dvill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...