Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg meg som en idiot her jeg sitter. For en tid tilbake begynte en kamerat av mannen min å sende meldinger til meg. Det var en flørtete tone, men jeg tok det som tull. Jeg svarte på noen mens andre syns jeg var litt drøye og valgte derfor å ikke svare. Hele tiden trodde jeg bare at det var en spøk!

Så en dag var jeg og min mann hos denne kameraten og konen han. Da viste han meg sine edlere deler og jeg ble temmelig flau. Jeg trodde ikke mine egne øyne, voksne mennesker gjør da ikke sånt helt uten videre.

I dag sa mannen min at disse to har trekant med en annen jente og da skjønte jeg plutselig hele greia. De har prøvd å få meg med som tredjemann i en trekant. Ho dama sa jo også at kunne aldri tenke seg trekant med to gutter bare med to jenter. Nå skjønner jeg plutselig alle hinta som har kommet.

Jeg føler meg så DUM. Er det jeg som er for godtroende? Burde jeg ha skjønt det før? Hadde DU skjønt det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59416-f%C3%B8ler-meg-som-en-idiot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*LOL*

Nei du, jeg hadde nok sittet med sjegget fullt av postkasser selv der!

Pluss at jeg hadde eksplodert og sakt mitt hjertes mening dersom det var venner jeg var mye sammen med.

Hvis det var snakk om bekjente hadde jeg trukket meg tilbake og latt som om jeg ikke kjente dem ;0)

*LOL*

Nei du, jeg hadde nok sittet med sjegget fullt av postkasser selv der!

Pluss at jeg hadde eksplodert og sakt mitt hjertes mening dersom det var venner jeg var mye sammen med.

Hvis det var snakk om bekjente hadde jeg trukket meg tilbake og latt som om jeg ikke kjente dem ;0)

Jeg vet ikke helt hvordan det blir neste gang jeg møter de nå nei. Vi er ikke gode venner. Det er min mann som er kamerat av denne fyren. I det siste har vi begynt å finne på ting sammen alle 4 med unger. Blir nok litt rart neste gang vi skal gjøre noe sammen ja. Det festeligste er at jeg skal være dagmamma for guttungen demmes:-)

Jeg vet ikke helt hvordan det blir neste gang jeg møter de nå nei. Vi er ikke gode venner. Det er min mann som er kamerat av denne fyren. I det siste har vi begynt å finne på ting sammen alle 4 med unger. Blir nok litt rart neste gang vi skal gjøre noe sammen ja. Det festeligste er at jeg skal være dagmamma for guttungen demmes:-)

Ho ho ho

Du får gi et diskre men tydelig avslag og late som ingenting har hendt ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...