Gå til innhold

FU-har du en dobbeltgjenger


Nyco

Anbefalte innlegg

Jeg har fått høre av x antall mennesker at jeg ligner på alt fra Wenke Myhre til hu Doloresdama i Cranberries, samt et uttall av kusiner av tanter til søstera til hu på jobben.

Jeg går jo og lurer på om vi har en kameleon eller to i slekta...

Har du en dobbeltgjenger gående løs et sted i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nyco

    18

  • birdie

    6

  • Lionn

    4

  • ingera

    3

Mest aktive i denne tråden

Noen påsto en gang Mariah Carey......men han var faktisk nesten blind. En annen sa noe om Dorte Skappel, men han hadde røyka ganske mye. Ellers har vel ingen edru personer med godt syn uttalt seg.

Og det skal man kanskje være glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, MoskvaMarit.

Du kan ikke skryte på deg sånt samma kvelden som du har strippa på dol. Sorry. Du får vente til bølgene har lagt seg, og alle har glemt hvor lekker du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt voksne og godt fulle mannfolk kan godt finne på å tro at jeg er Kirsti Sparboe.. Sjøl ser jeg (og et par andre i omgangskretsen) et og annet likhetstrekk me' a Märtha, noen fakter liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke skryte på deg sånt samma kvelden som du har strippa på dol. Sorry. Du får vente til bølgene har lagt seg, og alle har glemt hvor lekker du er.

Men jeg har fått komplimenter for min likhet med MoskvaMarit i RL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt voksne og godt fulle mannfolk kan godt finne på å tro at jeg er Kirsti Sparboe.. Sjøl ser jeg (og et par andre i omgangskretsen) et og annet likhetstrekk me' a Märtha, noen fakter liksom.

Har du en poetisk make? Eller slår du deg på låret, hver gang han sier noe vittig, eller har du stjerner i øy'a når du rir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en poetisk make? Eller slår du deg på låret, hver gang han sier noe vittig, eller har du stjerner i øy'a når du rir?

Noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt voksne og godt fulle mannfolk kan godt finne på å tro at jeg er Kirsti Sparboe.. Sjøl ser jeg (og et par andre i omgangskretsen) et og annet likhetstrekk me' a Märtha, noen fakter liksom.

Hvis det bildet på hjemmesida her på Dol er deg, så skjønner jeg Martha syndromet..;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bildet på hjemmesida her på Dol er deg, så skjønner jeg Martha syndromet..;0)

Tenkte du på det med lyst hår, da? Eller det jeg har til vanlig (og i skrivende stund, om jeg ikke husker feil), på sykkel?

De er forøvrig meg, begge to - gidder ikke fake med slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mer eller mindre ER Monica Geller i Friends.

Men du spiser forhåpentligvis mer enn henne...? (Hun er litt tynn)

Og jeg håper din kjære ikke ligner på han chandlerfyren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen påsto en gang Mariah Carey......men han var faktisk nesten blind. En annen sa noe om Dorte Skappel, men han hadde røyka ganske mye. Ellers har vel ingen edru personer med godt syn uttalt seg.

Og det skal man kanskje være glad for.

Stoooore bubbiser og langt hår ;0)

Pamelafaktoren er høy med andre ord...he he (litt misunnelig ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke nick nå

Stoooore bubbiser og langt hår ;0)

Pamelafaktoren er høy med andre ord...he he (litt misunnelig ja)

Neinei, kort mørkt hår og skrantende barm!

Jeg SA jo de var steine og blinde mus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...