Gå til innhold

FU-har du en dobbeltgjenger


Nyco

Anbefalte innlegg

Demi More...og alt jeg får høre er det skrapa kvinnfolket i cranberries som ikke kan synge, og jeg veier sikkert 30 kilo mer enn henne i tillegg...Ahrf..

Ja, i følge han som sa det, er jeg visst ganske lekker :) Men jeg tror fyren skulle laser-operere øynene denne uka, så det spørs om det stemmer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nyco

    18

  • birdie

    6

  • Lionn

    4

  • ingera

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg får ikke opp noe bilde jeg...?

Bare av dobbeltgjengern din, som forøvrig er utrolig stilig! (digger den serien) :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg :) en Svensk en!

Var på Lisseberg, og en kom bort til meg og begynte å prate :-D (hehe vittig å tenke tilbake på.)

Jeg bare kikket forskrekket og skjønnte ikke hva som hadde gått av personen.

Etter en stund ble den andre personen litt undrende på hvorfor jeg lissom var så stille.

Fortalte personen at jeg er Norsk og at jeg ikke er den som personen trudde jeg var.

Personen ble helt forfjamset da jeg snakket Norsk, og sa at jeg var prikk lik en fra ett eller annet sted i Sverige.

Personen kikket litt misstenksomt på med da personen trasket videre :-D

*Skrattler*

Får meg til å tenke på en episode fortalt av en venn. Han var på tur nedover gata seint en kveld. Aldeles alene i hele gata.Og så får han øye på en fyr lengre ned som han tror er en kompis ved navn Geir.

Dermed løper han nedover og veiver villt med arma og gauler av full hals; GEIIIIRRR

Når han kommer nærmere ser han plutselig at det ikke er kompisen alikevel, og blir så flau at han bare fortsetter nedover forbi fyren mens han stadig veiver med arma og kauker GEEIIIIRRR det han makter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Skrattler*

Får meg til å tenke på en episode fortalt av en venn. Han var på tur nedover gata seint en kveld. Aldeles alene i hele gata.Og så får han øye på en fyr lengre ned som han tror er en kompis ved navn Geir.

Dermed løper han nedover og veiver villt med arma og gauler av full hals; GEIIIIRRR

Når han kommer nærmere ser han plutselig at det ikke er kompisen alikevel, og blir så flau at han bare fortsetter nedover forbi fyren mens han stadig veiver med arma og kauker GEEIIIIRRR det han makter....

Hahaha :-D

Rødmer på hans vegne *s*

Denne personen som trodde jeg var en annen, sto helt oppi fjeset på meg....Må tro jeg fikk lyst til å møte denne personen som liknet så heftig på meg.

:)

Hehe skal kanskje til Lisseberg i år også jeg :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok det, og jeg blir ofte beskrevet som en kryssning mellom Brad Pitt, George Clooney og Sissle Kyrkjebø.

Det er veldig mange som har sagt det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har hørt fra noen at jeg likner på angelina jolie, men ser ikke det helt selv egentlig! Har bare noen trekk som likner hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt av noen at jeg ligner på Lille My, men jeg ser det ikke selv helt egentlig. Jeg har bare noen av hennes trekk, det er alt. Jeg prøver ikke på noen måte å få det til å høres ut som jeg er like lekker som henne ass! Herregud, jeg er da ikke innbilsk. Men det er jo mange som sier det dah, tjhiii! *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, kan jeg få oppskriften?!

Jeg har hår som Karius, hele tida!

Har du hørt om Frizz Ease???

Her er det snakk om livet før og etter.

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Jeg har nok det, og jeg blir ofte beskrevet som en kryssning mellom Brad Pitt, George Clooney og Sissle Kyrkjebø.

Det er veldig mange som har sagt det her.

Ja, du har Sissels klokkeklare røst, da :-D Eller snakker du Bergensk-Dansk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har hørt av noen at jeg ligner på Lille My, men jeg ser det ikke selv helt egentlig. Jeg har bare noen av hennes trekk, det er alt. Jeg prøver ikke på noen måte å få det til å høres ut som jeg er like lekker som henne ass! Herregud, jeg er da ikke innbilsk. Men det er jo mange som sier det dah, tjhiii! *rødme*

hoho..den var morsom....har du ikke bedre ting å gjøre enn dette så syns jeg direkte synd på deg.

Jeg svarte bare på spm, og det er sant at noen har sagt det til meg, men jeg ser det som sagt ikke selv. Hvis det høres innbilsk ut for deg så begynner jeg ærlig talt å lure på intelligensen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har hørt av noen at jeg ligner på Lille My, men jeg ser det ikke selv helt egentlig. Jeg har bare noen av hennes trekk, det er alt. Jeg prøver ikke på noen måte å få det til å høres ut som jeg er like lekker som henne ass! Herregud, jeg er da ikke innbilsk. Men det er jo mange som sier det dah, tjhiii! *rødme*

hoho..den var morsom....har du ikke bedre ting å gjøre enn dette så syns jeg direkte synd på deg.

Jeg svarte bare på spm, og det er sant at noen har sagt det til meg, men jeg ser det som sagt ikke selv. Hvis det høres innbilsk ut for deg så begynner jeg ærlig talt å lure på intelligensen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har Sissels klokkeklare røst, da :-D Eller snakker du Bergensk-Dansk?

Jeg er noe usikker på hvor likheten sitter, men det må være sjarmen de tenker på når de ser henne i meg, Brad og George.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronica Orderud. Er det smigrende?

Vel, så lenge du ikke traver rundt utafor politistasjonen i skien tror jeg det går greit...;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...