Gå til innhold

FU-har du en dobbeltgjenger


Nyco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nyco

    18

  • birdie

    6

  • Lionn

    4

  • ingera

    3

Mest aktive i denne tråden

Tenkte du på det med lyst hår, da? Eller det jeg har til vanlig (og i skrivende stund, om jeg ikke husker feil), på sykkel?

De er forøvrig meg, begge to - gidder ikke fake med slikt.

Hmmm, tror du hadde mørkt hår på det bildet jeg så.

Du kunne foresten gjort det bra som modell for en eller annen treningskjede, som sats eller noe:0)

Ut med Cindy, inn med Birdie!

(Dæven, im a poet and didnt know it!)

Det rima bra det vel..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da forferdelig unik...

Eller forresten - jeg har noenlunde sånt hår som Nicole Kidman. Av og til.

Wow, kan jeg få oppskriften?!

Jeg har hår som Karius, hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da forferdelig unik...

Eller forresten - jeg har noenlunde sånt hår som Nicole Kidman. Av og til.

Wow, kan jeg få oppskriften?!

Jeg har hår som Karius, hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravide-bildet av Demi Moore, akkurat nå. Da jeg var yngre; Carola, Sophia Loren som ung - folk sier så mye rart, at ...... Men til tider så føler jeg meg som hu derre Bundy-dama...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke som jeg har kjennskap til eller blitt fortalt.

Ved et tilfelle har jeg imidlertid fått høre at det er et snev av likhet mellom meg og syngedama Celine Dion. Ikke at jeg skjønner det, men...det må være det spisse kjevepartiet og de brune øya, da. men synge kan jeg IKKE! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravide-bildet av Demi Moore, akkurat nå. Da jeg var yngre; Carola, Sophia Loren som ung - folk sier så mye rart, at ...... Men til tider så føler jeg meg som hu derre Bundy-dama...

Demi More...og alt jeg får høre er det skrapa kvinnfolket i cranberries som ikke kan synge, og jeg veier sikkert 30 kilo mer enn henne i tillegg...Ahrf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke som jeg har kjennskap til eller blitt fortalt.

Ved et tilfelle har jeg imidlertid fått høre at det er et snev av likhet mellom meg og syngedama Celine Dion. Ikke at jeg skjønner det, men...det må være det spisse kjevepartiet og de brune øya, da. men synge kan jeg IKKE! :-)

Du ligner på Toget Thomas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....og så er vi begge små, gule og sover alene!

He he he ....Yoko har stil hun, så det skal du ikke være lei deg for. Og sove alene, tja, det er bare så lenge du gidder selv tenker jeg ;0)

*går og tar på meg wenke Myre looken min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rut66

Ja, jeg har nok mange fordi jeg alltid får høre at jeg likner på den og den og kusina til den og søstra til den.....

Hvordan er jeg da med så mange kopier???

Har hørt at jeg likner på alt fra exdama til morten harket til Ingvild bryn, Samanta Fox (for 10 år siden) og med mye mindre pupper...og til og med politikerdama Anne Lanstein....Er det mulig...

Tror det kommer av at jeg har skiftet litt hårstil og vekta har gått mye opp og ned... men dog. Som dere ser er variasjoen enorm.

Hva med å starte en dobbeltgjengerklubb....eller finnes dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rut66

Ja, jeg har nok mange fordi jeg alltid får høre at jeg likner på den og den og kusina til den og søstra til den.....

Hvordan er jeg da med så mange kopier???

Har hørt at jeg likner på alt fra exdama til morten harket til Ingvild bryn, Samanta Fox (for 10 år siden) og med mye mindre pupper...og til og med politikerdama Anne Lanstein....Er det mulig...

Tror det kommer av at jeg har skiftet litt hårstil og vekta har gått mye opp og ned... men dog. Som dere ser er variasjoen enorm.

Hva med å starte en dobbeltgjengerklubb....eller finnes dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har nok mange fordi jeg alltid får høre at jeg likner på den og den og kusina til den og søstra til den.....

Hvordan er jeg da med så mange kopier???

Har hørt at jeg likner på alt fra exdama til morten harket til Ingvild bryn, Samanta Fox (for 10 år siden) og med mye mindre pupper...og til og med politikerdama Anne Lanstein....Er det mulig...

Tror det kommer av at jeg har skiftet litt hårstil og vekta har gått mye opp og ned... men dog. Som dere ser er variasjoen enorm.

Hva med å starte en dobbeltgjengerklubb....eller finnes dette?

Jeg tror det finnes en klubb. Jeg og befinner meg i seksjonen for type ligner på alt fra kjerringa til Anton, som driver jernvaren til mer eller mindre suspekte B kjendiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, tror du hadde mørkt hår på det bildet jeg så.

Du kunne foresten gjort det bra som modell for en eller annen treningskjede, som sats eller noe:0)

Ut med Cindy, inn med Birdie!

(Dæven, im a poet and didnt know it!)

Det rima bra det vel..he he

Har i alle fall mer muskler enn Cindy - har aldri skjønt hvorfor slike damer brukes som "trekkplastre" for treningsvideoer, -sentre etc. Men damer flest vil vel kanskje ikke ha muskler - bare bli tyyyyynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i alle fall mer muskler enn Cindy - har aldri skjønt hvorfor slike damer brukes som "trekkplastre" for treningsvideoer, -sentre etc. Men damer flest vil vel kanskje ikke ha muskler - bare bli tyyyyynne!

Reklamen er sikkert laget av menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst lik på Ricki Lake.

Utrolig smigrende.

Ja, søren - når du sier det! Men du er selvfølgelig myyyyye søtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Har fått høre at jeg likner på Mel C.. Det må være mitt blonde hår, antar jeg. Og så liker jeg å synge, men er ikke spesielt flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...