Gå til innhold

FU-har du en dobbeltgjenger


Nyco

Anbefalte innlegg

Nei, ikke jeg - såvidt meg bekjent, - men minstejenta vår (snart 7) er det mange som påstår at ligner på Ally McBeal... Vi har enda ikke helt bestemt oss for om dette er et kompliment eller ikke.... (Hun er da ikke på langt nær så skrapa som Ally, da)

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nyco

    18

  • birdie

    6

  • Lionn

    4

  • ingera

    3

Mest aktive i denne tråden

Nei, ikke jeg - såvidt meg bekjent, - men minstejenta vår (snart 7) er det mange som påstår at ligner på Ally McBeal... Vi har enda ikke helt bestemt oss for om dette er et kompliment eller ikke.... (Hun er da ikke på langt nær så skrapa som Ally, da)

:o)

He he..bare hun ikke vokser opp til å bli en nevrotisk advokat som ser dansende babyer så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligner på Toget Thomas!

Der sa du det - hvordan KUNNE jeg glemme det?

Et helt lokomotiv er liksom litt vanskelig å glemme......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he..bare hun ikke vokser opp til å bli en nevrotisk advokat som ser dansende babyer så...

*grøss* For ikke å snakke om anorektisk... :oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg gleder meg vilt til å se hvem du ligner på;-)

Ellers kan du jo spørre Lionn om å få se bilde av meg også - hun hadde ett her for en tid tilbake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ukjent engelskmann sa i en nokså hånlig tone til en felles venn av ham (den ukjente) og meg at jeg lignet på ei fjolle i engelsk tv. Det ble litt sånn at jeg måtte bevise at jeg ikke var _som_ henne også.

Ellers er jeg henne dere vet: 'Har jeg ikke sett deg før?'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Har fått høre at jeg likner på Mel C.. Det må være mitt blonde hår, antar jeg. Og så liker jeg å synge, men er ikke spesielt flink.

Mel C var da ikke blond?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Mel C var da ikke blond?

Joda, hun har nok farget håret - hun var da blond på den musikkvideoen jeg så? (Til "Northern star" tror jeg...) Jeg er ingen fan, så jeg innrømmer at jeg følger dårlig med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

Joda, hun har nok farget håret - hun var da blond på den musikkvideoen jeg så? (Til "Northern star" tror jeg...) Jeg er ingen fan, så jeg innrømmer at jeg følger dårlig med....

Ok - mener hun var ravnsvart i SpiceGirls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Joda, hun har nok farget håret - hun var da blond på den musikkvideoen jeg så? (Til "Northern star" tror jeg...) Jeg er ingen fan, så jeg innrømmer at jeg følger dårlig med....

Ok - mener hun var ravnsvart i SpiceGirls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinnene som figurerer på top 10 lista, over verdens mest sexye, likner på meg.

Alt fra en liknende øyenvipp, til en føflekk...Noen ganger er fargen på leppene våre utrolig like også.

Og det jeg og Uma, har like lilletær!! Så og si identiske. Det har jeg fått høre mange ganger!!.

Blir litt brydd, men man får jo bare leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svært like pirrka

De fleste kvinnene som figurerer på top 10 lista, over verdens mest sexye, likner på meg.

Alt fra en liknende øyenvipp, til en føflekk...Noen ganger er fargen på leppene våre utrolig like også.

Og det jeg og Uma, har like lilletær!! Så og si identiske. Det har jeg fått høre mange ganger!!.

Blir litt brydd, men man får jo bare leve med det.

Ikkje sant, slik har eg det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg :) en Svensk en!

Var på Lisseberg, og en kom bort til meg og begynte å prate :-D (hehe vittig å tenke tilbake på.)

Jeg bare kikket forskrekket og skjønnte ikke hva som hadde gått av personen.

Etter en stund ble den andre personen litt undrende på hvorfor jeg lissom var så stille.

Fortalte personen at jeg er Norsk og at jeg ikke er den som personen trudde jeg var.

Personen ble helt forfjamset da jeg snakket Norsk, og sa at jeg var prikk lik en fra ett eller annet sted i Sverige.

Personen kikket litt misstenksomt på med da personen trasket videre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...