Gå til innhold

FU-har du en dobbeltgjenger


Nyco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nyco

    18

  • birdie

    6

  • Lionn

    4

  • ingera

    3

Mest aktive i denne tråden

men hun fra sugarbabes ligner ikke i det hele tatt Rosseline!!!

hvis du ligner henne da er du virkelig pen :)

Jeg aner ikke jeg...jeg synes heller ikke jeg likner på sugarbabes-saken...det er noe en kamerat har fortalt meg....*kvele kamerat*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Vel, så lenge du ikke traver rundt utafor politistasjonen i skien tror jeg det går greit...;0)

Hehe! Nei, men mannen min er fengselsbetjent, og da vi handlet en dag på vei hjem fra jobben,(han i uniform) var det jo noen som glodde litt... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du spiser forhåpentligvis mer enn henne...? (Hun er litt tynn)

Og jeg håper din kjære ikke ligner på han chandlerfyren...

Jeg ligner mest på Monica sånn som hun var da hun var tenåring. Og mannen min ligner ikke på Chandler, men på Brad Pitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho..den var morsom....har du ikke bedre ting å gjøre enn dette så syns jeg direkte synd på deg.

Jeg svarte bare på spm, og det er sant at noen har sagt det til meg, men jeg ser det som sagt ikke selv. Hvis det høres innbilsk ut for deg så begynner jeg ærlig talt å lure på intelligensen din...

Yada, yada, yada. Så så. Ro ned, frue. *susser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...