Gå til innhold

For en suppegjeng


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Her inne er det ene værre enn den andre. Ei forteller at hun dreit på seg i voksen alder. Det er jo nesten umulig. Og ei annen viser bilder av seg selv i undertøyet. Hva er det som går av folk egentlig? Ikke var undertøyet pent heller. Undertøy skal være hvitt helst. Hva er det som får folk til å gjøre noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    13

  • Jane

    7

  • naiv

    7

  • livato

    5

Mest aktive i denne tråden

Du da? Du som ikke undertegner men som tydligvis følger med såpass at du har sett undertøysbilder av en doler, samt registrert at en annen doler var litt uheldig ved en anledning.

Hva slags problemer har du som følger med på hva suppegjengen gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da? Du som ikke undertegner men som tydligvis følger med såpass at du har sett undertøysbilder av en doler, samt registrert at en annen doler var litt uheldig ved en anledning.

Hva slags problemer har du som følger med på hva suppegjengen gjør?

Jeg kan saktens undertegne om det er noe poeng for deg. Poenget mitt som jeg ville ha frem her, er at det er helt utrolig hva folk kan få seg til å gjøre. Eier de ikke folkeskikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Undertøy skal være hvitt helst"

Hvordan kom du frem til den slutningen? Det finnes da undertøy i mange pene farger!

Hvitt ser da renest ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan saktens undertegne om det er noe poeng for deg. Poenget mitt som jeg ville ha frem her, er at det er helt utrolig hva folk kan få seg til å gjøre. Eier de ikke folkeskikk?

For det første tok jentene med undertøysbildene bort bildene rimelig fort (jævla kjipt, for jeg fikk ikke se!!), og hva er galt med litt selvironi og humor?

Hva er poenget med å ta alt så utrolig seriøst? Livet må isåfall bli jævla kjedelig om man skal ta alt så utrolig høytidlig.

Til og med svaret til gyrken, rett over her, tolket du bokstavlig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første tok jentene med undertøysbildene bort bildene rimelig fort (jævla kjipt, for jeg fikk ikke se!!), og hva er galt med litt selvironi og humor?

Hva er poenget med å ta alt så utrolig seriøst? Livet må isåfall bli jævla kjedelig om man skal ta alt så utrolig høytidlig.

Til og med svaret til gyrken, rett over her, tolket du bokstavlig nå...

Nei, bildene ligger der enda. Enda jeg har mailet webmaster og bedt ham fjerne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sier du det også gjort det?

Ja, jeg legger stadig ut bilder av meg i undertøy, men jeg er noe mer dannet enn gyrken og bruker selvsagt hvitt undertøy.

Undertøy skal jo "helst være hvitt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Nei, bildene ligger der enda. Enda jeg har mailet webmaster og bedt ham fjerne dem.

Vedder på at du betaler NRK lisensen med glede og bare hører på P1 på veldig lav styrke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Vedder på at du betaler NRK lisensen med glede og bare hører på P1 på veldig lav styrke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bildene ligger der enda. Enda jeg har mailet webmaster og bedt ham fjerne dem.

Plager det deg virkelig at noen legger ut helt uskyldige bikini bilder av seg selv? Lion var jo bare nusselig jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gnir meg i øynene*

Er dette et slags dr.jekyll and mr.Hyde - angrep fra Lionns alter ego?

Jeg vil bare ha en debatt rundt det forkastelige som skjer på doktor online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...