Gå til innhold

For en suppegjeng


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    13

  • Jane

    7

  • naiv

    7

  • livato

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg er redd jeg kvalifiserer som pinglekjerring.

*lusker avgårde, dog i hvitt, smått og delikat*

Skjønner godt at du lusker....helt utrolig at du i det hele tatt _innrømmer_ at du har hvitt undertøy.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, ikke ta feil da. Jeg har blått og svart undertøy også.

Ok, jeg ble litt bekymret, men det at du faktisk har blått og svart undertøy også; bedrer situasjonen en del. Da er du i hvert fall ikke 100% pinglekjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lol* . Hvitt undertøy kan være litt upraktisk - hehe,- MEN enig i at det er lekrere og mer deliakt enn svart. Men det er da ikke alltid at man vil se bare ren og hellig ut heller? :-)

...og jo, -jeg lover - det GÅR an å gjøre på seg i voksen alder, - i RL så forteller den ene etter den andre "Sin" historie når jeg kommer trekkende med min. hehe - og de må da være veldig på sin plass på en legeside å snakke om kroppen som kan svikte! :-)

Drit og dra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du lusker....helt utrolig at du i det hele tatt _innrømmer_ at du har hvitt undertøy.

;-)

Jeg bærer hvitt undertøy og er stolt av det :)

Men hvis det kan glede deg, har jeg sort og blått også... Rødt frister, men det må være riktig rødfarge ellers tipper det over i simpelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Undertøy skal være hvitt helst."

?????

Det kjem an på både personen og situasjonen, men kvite sloggi-truser er vel det kjedelegaste som finst ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Du har jo flere alternativer.

1. Mor deg, og se på dette som en del av folkedypet og livets erfaringer.

2. Ergre deg, og skygg unna DOL som en konsekvens av ergrelsen.

Your choice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...