Gå til innhold

For en suppegjeng


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Det har jeg ikke tenkt å opplyse deg om. Det er såklart på åpent forum. Det er tragisk.

Ja, det er en skandale.

Fikk du med deg han som la ut bildet av pikken, sorry: tissen, sin?

Synet har fortsatt ikke sluppet taket i meg, og jeg tror til og med at bildet ligger her enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    13

  • Jane

    7

  • naiv

    7

  • livato

    5

Mest aktive i denne tråden

" Ei forteller at hun dreit på seg i voksen alder. Det er jo nesten umulig."

Jeg er ei av dem som dreit på meg i voksen alder - og det er ikke umulig - fullt ut mulig faktisk.

Vi var bare innmari uheldige som ikke hadde do i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plager det deg virkelig at noen legger ut helt uskyldige bikini bilder av seg selv? Lion var jo bare nusselig jo!

Ja, det plager meg. Det ser så sexfiksert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en skandale.

Fikk du med deg han som la ut bildet av pikken, sorry: tissen, sin?

Synet har fortsatt ikke sluppet taket i meg, og jeg tror til og med at bildet ligger her enda.

Ja, jeg så det også. Men det stiller i en litt annen kategori, for han med tissen hadde jo en sykdom hna trengte hjelp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg så det også. Men det stiller i en litt annen kategori, for han med tissen hadde jo en sykdom hna trengte hjelp med.

Så du mener herved å antyde at Lion og gyrken er friske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Ei forteller at hun dreit på seg i voksen alder. Det er jo nesten umulig."

Jeg er ei av dem som dreit på meg i voksen alder - og det er ikke umulig - fullt ut mulig faktisk.

Vi var bare innmari uheldige som ikke hadde do i nærheten.

Man må sørge for å rekke toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også driti på meg i voksen alder....jeg skrev et langt innlegg om det her på dol for en tid tilbake.

Hva er gæernt med bilder av kvinns i undertøy?

Hvitt undertøy er forresten kun for pinlgekjerringer. Svart, mørkeblått, eller rødt må det være....det er da noe alle veit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener herved å antyde at Lion og gyrken er friske?

De la iallefall ikke ut bilder av seg selv av medisinske grunner. De er nok bare pr-kåt. Ja, det er nok det de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også driti på meg i voksen alder....jeg skrev et langt innlegg om det her på dol for en tid tilbake.

Hva er gæernt med bilder av kvinns i undertøy?

Hvitt undertøy er forresten kun for pinlgekjerringer. Svart, mørkeblått, eller rødt må det være....det er da noe alle veit.

Rødt er da horete. Hvitt er rent og pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også driti på meg i voksen alder....jeg skrev et langt innlegg om det her på dol for en tid tilbake.

Hva er gæernt med bilder av kvinns i undertøy?

Hvitt undertøy er forresten kun for pinlgekjerringer. Svart, mørkeblått, eller rødt må det være....det er da noe alle veit.

Rødt er da horete. Hvitt er rent og pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janine

Nei, bildene ligger der enda. Enda jeg har mailet webmaster og bedt ham fjerne dem.

"Nei, bildene ligger der enda. Enda jeg har mailet webmaster og bedt ham fjerne dem.!"

Du er jo bare misunnelig på Lionn!!!!

go get a life!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Nei, bildene ligger der enda. Enda jeg har mailet webmaster og bedt ham fjerne dem.!"

Du er jo bare misunnelig på Lionn!!!!

go get a life!!

Misunnelig? Man kan da ikke vært misunnelig på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig? Man kan da ikke vært misunnelig på henne.

Så gi meg linken til de helvetes bildene da, så skal jeg avgjøre om man bør være misnunnelig eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei, bildene ligger der enda. Enda jeg har mailet webmaster og bedt ham fjerne dem.!"

Du er jo bare misunnelig på Lionn!!!!

go get a life!!

Noe sier meg at "Kari" er Lionn...;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må sørge for å rekke toalettet.

Selvfølgelig skal man prøve å rekke toalettet.

Men fortell meg hvor du finner det midt oppå Filefjell, midt i desember.

Skal si deg det at det var ikke noe jeg heller ville enn å rekke toalettet - det var ingen fornøyelse for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gi meg linken til de helvetes bildene da, så skal jeg avgjøre om man bør være misnunnelig eller ikke!

Jeg hjelper ikke folk som ikke prøver å gjøre en innsats for å finne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...