Gå til innhold

For en suppegjeng


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Man må sørge for å rekke toalettet.

Men jeg må tilstå at det var en gang selv _jeg_ ikke nådde det. Men det ble heldigvis bare små spor av avføring i min hvite truse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    13

  • Jane

    7

  • naiv

    7

  • livato

    5

Mest aktive i denne tråden

Noe sier meg at "Kari" er Lionn...;0)

Nei, jeg er ikke Lionnnnn. Jeg er bare ei som har fulgt med her en stund og som synes det snart må bli en slutt. Er ikke dette et medisinsk forum kanskje? Vi kan ikke ha rom for slikt flåseri her. Jeg får satse på at webmasterne hører bønnen min og sikkert mange andre sin om å legge ned åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at "Kari" er Lionn...;0)

Nei, jeg er ikke Lionnnnn. Jeg er bare ei som har fulgt med her en stund og som synes det snart må bli en slutt. Er ikke dette et medisinsk forum kanskje? Vi kan ikke ha rom for slikt flåseri her. Jeg får satse på at webmasterne hører bønnen min og sikkert mange andre sin om å legge ned åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må tilstå at det var en gang selv _jeg_ ikke nådde det. Men det ble heldigvis bare små spor av avføring i min hvite truse

Noen misbruker nicket mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal man prøve å rekke toalettet.

Men fortell meg hvor du finner det midt oppå Filefjell, midt i desember.

Skal si deg det at det var ikke noe jeg heller ville enn å rekke toalettet - det var ingen fornøyelse for å si det slik.

Man må holde seg i nærheten av toalettet synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen unnskyldning for at du selv fant det for godt å tilstå at du har vært uheldig

Det var ikke jeg som skrev det. Sikkert han SierDuDet eller gyrken som misbruker nicket mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupps, det tenkte jeg også. Litt lik skrivestil;-)

Siden Kari ikke engang er et registrert nick, så vil jeg anta at dere har rett.

Lion og/eller Livato er nok også "jenta" som skriver ekstremt lattelige innlegg på sexforumet.

Jeg tror også at Lion er musikeren og Flisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Kari ikke engang er et registrert nick, så vil jeg anta at dere har rett.

Lion og/eller Livato er nok også "jenta" som skriver ekstremt lattelige innlegg på sexforumet.

Jeg tror også at Lion er musikeren og Flisa.

Det er jeg ikke det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hehe, og så jeg som trodde at dette var kødd!

Lion er en artig skrue, det skal hun ha! :)

Ja, det skal hun ha :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke jeg som skrev det. Sikkert han SierDuDet eller gyrken som misbruker nicket mitt.

Jeg ville selvsagt aldri gjort noe slikt. Dessuten har jeg alibi i og med at jeg var på en runde på det aktuelle tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at undertøyet bare så svart ut, siden det var svart/hvitt bilder. Har du tenkt på det?

Nei, det har jeg ikke tenkt på, men det var iallefall ikke hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...