Gå til innhold

For en suppegjeng


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest Rusle

Jeg har også driti på meg i voksen alder....jeg skrev et langt innlegg om det her på dol for en tid tilbake.

Hva er gæernt med bilder av kvinns i undertøy?

Hvitt undertøy er forresten kun for pinlgekjerringer. Svart, mørkeblått, eller rødt må det være....det er da noe alle veit.

Jeg har hvitt undertøy.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    13

  • Jane

    7

  • naiv

    7

  • livato

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg har også driti på meg i voksen alder....jeg skrev et langt innlegg om det her på dol for en tid tilbake.

Hva er gæernt med bilder av kvinns i undertøy?

Hvitt undertøy er forresten kun for pinlgekjerringer. Svart, mørkeblått, eller rødt må det være....det er da noe alle veit.

Der må jeg arrestere deg. Pinglekjærringer har svart. Det vises nesten ingen ting på svart.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må jeg arrestere deg. Pinglekjærringer har svart. Det vises nesten ingen ting på svart.....:-)

Svart er tøft, og alt er bedre enn hvitt. Skal man absolutt vise så jævla mye, så får man heller velge en fransk åpning eller'no da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvitt undertøy.................

Ja, da er du vel ei pinglekjerring da. Det hadde jeg ikke trodd om deg, Rusle...men så feil kan man altså ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart er tøft, og alt er bedre enn hvitt. Skal man absolutt vise så jævla mye, så får man heller velge en fransk åpning eller'no da.

Jeg liker spansk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aina E

Hvorfor skal undertøy være hvitt?

Det er jo bare uskyldige jomfruer som burde ha samvittighet til å gå i hvitt undertøy...

Foretrekker selv den rake motsetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke Lionnnnn. Jeg er bare ei som har fulgt med her en stund og som synes det snart må bli en slutt. Er ikke dette et medisinsk forum kanskje? Vi kan ikke ha rom for slikt flåseri her. Jeg får satse på at webmasterne hører bønnen min og sikkert mange andre sin om å legge ned åpent forum.

Det er makt i de foldede hender. Du skal se at du får ønsket ditt oppfylt. Jeg for øvrig enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg forbigått...

*hmpf!*

Du er jo snillere enn en engel, så det er klart du ikke er nevnt i suppegjengen da:o)

Selv om jeg ikke er enig i den konklusjonen som ikke undertegnet kommer med da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal undertøy være hvitt?

Det er jo bare uskyldige jomfruer som burde ha samvittighet til å gå i hvitt undertøy...

Foretrekker selv den rake motsetning.

Ehh er du sikker på at det bare er uskyldige jomfruer som kan gå i hvitt undertøy, uten dårlig samvittighet?

Jeg har mye hvitt undertøy jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er makt i de foldede hender. Du skal se at du får ønsket ditt oppfylt. Jeg for øvrig enig med deg.

Her hadde eg lira av meg eit framifrå innlegg med analyse av stoda i fotball-VM. Man kva ser eg? Jau, ein eller annan humørlaus, langhalsa kvalp med plirande auge og astma i redaksjonen har tillate seg å slette det, så vidt eg kan sjå.

Er det noko eg ikkje har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Ehh er du sikker på at det bare er uskyldige jomfruer som kan gå i hvitt undertøy, uten dårlig samvittighet?

Jeg har mye hvitt undertøy jeg:(

Er du sikker?

Heh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hadde eg lira av meg eit framifrå innlegg med analyse av stoda i fotball-VM. Man kva ser eg? Jau, ein eller annan humørlaus, langhalsa kvalp med plirande auge og astma i redaksjonen har tillate seg å slette det, så vidt eg kan sjå.

Er det noko eg ikkje har fått med meg?

Jeg tror du ble slettet pga dine sleivspark ang. de sengalesiske fotballspillerne.

Det var ikke noe særlig bevegelse rundt det innlegget - det er visst bare våryre mennesker her i dag. (Ikke les på seksualforumet .....)

USA er da oppkomlinger i fotballverden også?

Ok, jeg kan støtte deg i at Brasil bør vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo snillere enn en engel, så det er klart du ikke er nevnt i suppegjengen da:o)

Selv om jeg ikke er enig i den konklusjonen som ikke undertegnet kommer med da:o)

Jeg har jo lagt ut om den store kondomulykka, 62 dagers syklusen, at jeg satte inn hormonspiral i alle hemmelighet og deretter overrasket gubben....opptil flere ganger. *gliser*

Noe som var veldig populært siden vi ikke hadde hatt sex siden kondomulykka i midten av april.

Synes det minst burde kvalifisere til et medlemskap i suppegjengen, altså!

*snurt* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...