Gå til innhold

Erfaring med fluoxetin??

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått på fluoxetin en uke, merker litt forbedring, men merker at jeg kan være full av energi det ene øyeblikket for å så være så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg det neste øyeblikket Er dette vanlig før kroppen venner seg til disse medisinene? Eller? Har også mistet litt av matlysten og blir litt småkvalm når jeg tenker på mat, det er vel kanskje derofr jeg mister ltt av energien? Vil dette bli bedre etterhvert ? Håper det for når jeg er på detbeste så har jeg det SÅ mye bedre enn før jeg begynnte.

Håper på svar fort.

*klem* fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59792-erfaring-med-fluoxetin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest karen

hei, jeg har gått på fontex i 2 uker nå (før var jeg på zoloft) og merker det samme ting som du opplever. Bli enten plutselig hyperaktiv i det ene øyeblikket for å så bli helt slapp og mister liksom interesse på ting.

Det om matlyst jeg merket at jeg kaster opp mindre og i tillegg får ikke lyst på søt ting, til og med diet brus som jeg var veldig glad i smaker vondt, det virker som det skjedde noe smakforandring når det gjelder søtsmak. Dessuten har jeg fått mer lyst på vann enn noensinne.

jeg har ikke mye appetitt fra før (har anoreksi) men merker at medisinen hjelper mye mer når det gjelder spiseforstyrrelse enn forrige medisinene jeg brukte. Bare gi litt tid og kroppen venner seg og bivirkininger blir helt bort og vi får energi helt på topp, bare stå på!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59792-erfaring-med-fluoxetin/#findComment-257630
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...