Gå til innhold

Helvette... igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff...

Er så sliten. Er fortsatt sjuk. Eller hva man skal kalle det. Legen sier bare at jeg skal vente og se om det går over. Kvalmen gjør ikke humøret noe særlig lettere heller.

Psykdama skal ha ferie i 5 uker. Hodet mitt er tomt. vet ikke om sommern går bra, vet ikke om jeg får behov for å snakke med noen, vet ikke hva som vil skje. men er for dum eller no til å takke ja til å snakke med noen andre så lenge. Vet ikke hvorfor jeg sa nei. men ville vel ikke ende opp med ennå ei dame jeg ikke klarer snakke med.

Vil bare bli frisk. Kunne slappe av med en pils eller tre i sola (som fortsatt er borte.. ; P ).

Og hva skal jeg gjøre til høsten?! Ikke snakke med noen? Bynne på ny skole, langt vekk herfra.. Tør jeg enkli? er det det jeg vil? eller er det andre som vil det for meg? Tror alt bare er kaos nå. vet ingenting lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja det er lett for at alt blir bare kaos i hode, når alle tankene kommer på en gang. Kunne ønske jeg kunne gått på skolen for deg, men det er jo noe du må selv. Men prøv å ta en dag av gangen, det er ikke lett, men prøv... Håper du får det lettere snart, og at du får en fin sommer.

Vil gi deg en klem om du vil ha.

Koz fra Hek

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...