Gå til innhold

selvhenføring

Anbefalte innlegg

Gjest gunnar30
Skrevet

hei

jeg sliter med forskjellige tanker og ideer som til stadig dukker opp. Begynte på ungdomsskolen da jeg begynte å tvile på karakterene jeg fikk. Følte jeg ble særbehandla for jeg var liksom gal. På jobben kan jeg få ideer om at folk prater om meg. Tester meg. Hvis noen legger tilfeldigvis et blad på bordet så er det for at jeg skal lese det. Ser jeg en parkert bil når jeg er ute og jogger er det på en måte at jeg blir kontrollert. Har begynt på zyprexa 7,5 mg og har begynt på seroxat vel 2 uker siden for sosial angst særlig. Har siden 12 årsalderen vært veldig sjenert og har fått veldig dårlig selvtillit. Vet at de tankene jeg får er feil, men de plager meg så enormt. Burde jeg øke dosen? Kan det være håp om at tankene vil slippe taket da? Er det selvhenføring eller paranoia når jeg vet jeg tenker feil? Noen ganger blir det bare så mye.

Videoannonse
Annonse
Rotta Nytt Liv
Skrevet

Heisann !!

For det første må du la zyprexaen få virke. Det tar gjerne noen uker før den har full virkning.

For det andre så tror jeg ikke det er selvhenføring. Det høres veldig likt ut slik jeg har det av og til...... særlig når jeg kutter ut medisinen. Går på veldig mange medisiner deriblandt zyprexa. Har lang og god erfaring med den.

Hvis du har lyst å slå av en prat med meg så kan du skrive til: [email protected]

Jeg svarer alltid på mail.

Det ble litt av hvert her, men ikke vær redd for å ta kontakt!

Lykke til videre....*klem*... fra

Gjest tikke
Skrevet

Heisann !!

For det første må du la zyprexaen få virke. Det tar gjerne noen uker før den har full virkning.

For det andre så tror jeg ikke det er selvhenføring. Det høres veldig likt ut slik jeg har det av og til...... særlig når jeg kutter ut medisinen. Går på veldig mange medisiner deriblandt zyprexa. Har lang og god erfaring med den.

Hvis du har lyst å slå av en prat med meg så kan du skrive til: [email protected]

hva er selvhenføring?

Gjest gunnar30
Skrevet

Heisann !!

takk for svar.

ja jeg får vel prøve lenger. Mulig det har forverret seg etter oppstart med seroxat, trapper for tiden opp den i håp om at det skal hjelpe på min sosiale angst. Slisomt å være så mistenskom.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er sikert ikke en paranoid psykose. Det er kanskje mer en paranoid pf.

Det er svært fornuftig at du nå tar Zyprexa. Jeg må vite hvor lenge du har brukt 7,5 mg for å kunne si noe om doseøkning er aktuelt. Om det er mindre enn 3 mnd, skal du se det an.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...