Gå til innhold

Livet går i

Anbefalte innlegg

Rotta Nytt Liv
Skrevet

utforbakke................

Sommeren er kommet og de fleste har ferieplaner. Mine planer er å være inne på psykehuset i en uke og så hjemme i to uker samt være dagpasient på mandager og onsdager i de ukene jeg er hjemme. Dette skal pågå ut august. (kan bli positivt).

De to siste månedene har vært rene helvete for meg. Først så er det to venninner som truer med selvmord. Dette går inn på meg for jeg får jo et ansvar for dem. Så tar en nær venninne av meg overdose og dør.

Tirsdag var en tøff dag. Først var jeg i begravelsen til venninna mi, og så hadde vi ansvarsgruppemøte. Klarte ikke helt å være tilstede på møtet i tankene. Det ble lagt planer for sommeren pluss at jeg søker om ny behandler. Det skal også gjøres en medisinvurdering. Håper jeg får slutte med noen av medisinene. Er lei av å ta dem. Må alltid huske på å ta dem til rette tidspunkt.

Ellers så er jeg byens søppelbøtte for mange av folkene som plages med psyken. Det er så slitsomt. Før var det bra å kunne tenke på andres problem enn mine, men det fungerer ikke slik lenger. For noen er jeg blitt ei kjærring som bare tenker på meg selv og ikke ofrer andre en tanke. Det er spesiellt ei som jeg har brukt mange dager og netter sammen med som mener jeg er en stor egoist. Det er ikke godt å få slikt slangt i fleisen når jeg gjør alt jeg kan for henne....

I går sa jeg til noen av mine "venner" at jeg ikke ville ha kontakt på noen dager slik at jeg fikk hvile.....joda hvem andre enn legevakta ringte....ei hadde ringt dem ...var bekymra for meg......aldri fred å få !

Klarer snart ikke mer...sitter her med barberbladet....

Skal ikke bruke det, men det frister. Bare få andre smerter enn de psykiske....bare ei lita stund.

Har klatra i motbakke lenge og nu ser det ut for at det bærer utforr igjen.

Har sluttet med alle mine aktiviteter. Orker ikke treffe mennesker mer. Late som om at alt er bra.

Æsj... det ble mye rart og gørr, men det var godt å få det ut.

(Trenger egentlig en lite klem).

Ønsker dere alle en god sommer. Ta vare på de gode stundene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Tillat deg selv å være litt mer egoistisk.

Håper du får en fin sommer tross alt :-)

*Klem*

Skrevet

Hei.

Tillat deg selv å være litt mer egoistisk.

Håper du får en fin sommer tross alt :-)

*Klem*

*klemmer leeeenge*

mvh

(Ano)

Skrevet

Ingen skal være søplekasse for andre. Det er lov å tenke på seg selv; det er IKKE egoisme! :-)

God sommer. Kanskje finner du noe å være glad for.

Skrevet

*klemmer leeeenge*

mvh

(Ano)

*stoooooor klem*

Singularity
Skrevet

Håper at tilværelsen snart lysner ordentlig for deg!

*klem*

Skrevet

Klem klem klem klem klem klem!!!!!

Ta hensyn til deg selv, andres problemer kan du faktisk ikke ta ANSVARET for. En ting er å bry seg om andre noe HELT annet er å ta ansvar for andres problemer. Ikke ta til deg kritikk så lenge du ikke har gjort noe aktivt galt, om noen andre mener at du ikke bryr deg nok, så dem om det! Du gjør da så godt du kan og folk får like deg for den du er, eller finne seg noen andre å kjefte på.

God sommer, tenk på deg selv nå!

Skrevet

*stoooooor klem*

tenker på deg. jeg var også i en begravelse på tirsdag. til ei venninne som tok livet av seg ved en overdose.

kan hende jeg er dum i hodet, men fikk en liten fornemmelse om at kanskje, kanskje det var samme begravelse....???

huff.... jeg er sikkert bare helt paranoid. jeg tar sikkert bare feil. helt sikkert feil.

tenker på deg iallefall. :o)

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...