Gå til innhold

Hvorfor har du ikke lagt ut et lettkledd bilde av deg selv på nettet?


gyrken

Anbefalte innlegg

Kom igjen - jeg vil ha alle kompleksene, all paranoiaen, alle de politisk korrekte flokselene...

Selv har jeg gjort det, men det er noen år (og to barn) siden. Kunne godt ha gjort det igjen.. eneste grunnen til at jeg ikke har gjort det er at jeg ikke har giddet. Rett og slett. Jeg gidder jo ikke engang legge ut bilder av barna mine nå om dagen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    17

  • livato

    15

  • tonie

    6

  • Spirea

    5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg anger!

Jeg burde absolutt ha gjort det får to barn siden, så jeg anbefaler herved alle å gjøre det!

Nå gjør det ikke fordi jeg ikke finner de lettkledde bildene av meg før jeg fikk barn og fordi det ikke har blitt tatt noen i ettertid, eller jeg har ett rett etter en fødsel, men det var kanskje ikke sånne bilder du mente? ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ville tatt fire bilder til sammen, to i høyden og kanskje to i bredden.... da ville det avhenge av hvordan skjerm man har om man fikk sett dem og det ville jo være kraftig urettferdig ikke sant? Komplekser? øh.. neeeeida *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.geocities.com/conan05051967/conans.html?1024491360410

Dette er drømmeversjonen- conan i fremtiden etter måneder og år på klibrød og aktiv bruk av SATS-medlemskapet.

Nåtidsversjonen lå ute inntil i går, men pirrka ble så skuffet og punkyB så uforelsket, at jeg måtte bare editere den litt... ;-)

Men det så jo ut som et mål det er verdt å jobbe litt for? Jeg burde også spise kli og trene på sats, men jeg pleier å gå i kiosken og kjøpe sjokolade isteden.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.geocities.com/conan05051967/conans.html?1024491360410

Dette er drømmeversjonen- conan i fremtiden etter måneder og år på klibrød og aktiv bruk av SATS-medlemskapet.

Nåtidsversjonen lå ute inntil i går, men pirrka ble så skuffet og punkyB så uforelsket, at jeg måtte bare editere den litt... ;-)

http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=show&id=1223778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... Mest pga den etterhvert utviskede anonymiteten og ... de såkalte lettkledde bildene av meg selv er way over the edge for publisering!

Men hvem vet. En dag får jeg vel det for meg, så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariV

Fordi det er gøy! Jeg vil gjerne se det. :-)

*he he* Ville nok ha vært morsomt, ja. Rent ut komisk - for andre enn meg selv :-)

Helt seriøst. Har ikke dette behovet. Liker ikke engang å være lettkledd på stranda, selv ikke for ti år siden, da jeg hadde en helt OK strandkropp.... Derfor gidder jeg ikke å spre meg lettkledt utover nettet. Politisk korrekt, kanskje. Kjedelig - definitivt. Men sånn er jeg nå. Kjedelig, politisk korrekt og snerpete påkledt *s*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anger!

Jeg burde absolutt ha gjort det får to barn siden, så jeg anbefaler herved alle å gjøre det!

Nå gjør det ikke fordi jeg ikke finner de lettkledde bildene av meg før jeg fikk barn og fordi det ikke har blitt tatt noen i ettertid, eller jeg har ett rett etter en fødsel, men det var kanskje ikke sånne bilder du mente? ; )

Rett etter fødselbilder har jeg også. De skal ingen noen sinne se. :-)

Jeg er jaggu ganske glad jeg også for at jeg har noen bilder liggende fra *før* jeg fikk barn. På den annen side har jeg det mye bedre i kroppen min nå enn jeg hadde da - tross at den nå har fått både strekkmerker og noen ekstra myke partier. Så jeg skammer meg ikke over den nå heller, jeg.

Men jeg tenker noen ganger at om jeg for fire år siden plutselig våknet med den kroppen her - da hadde jeg dødd på flekken! *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det ville tatt fire bilder til sammen, to i høyden og kanskje to i bredden.... da ville det avhenge av hvordan skjerm man har om man fikk sett dem og det ville jo være kraftig urettferdig ikke sant? Komplekser? øh.. neeeeida *ler*

Jeg hadde ikke egentlig trodd at du er en som har veldig mye komplekser. Lurer du oss nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anger!

Jeg burde absolutt ha gjort det får to barn siden, så jeg anbefaler herved alle å gjøre det!

Nå gjør det ikke fordi jeg ikke finner de lettkledde bildene av meg før jeg fikk barn og fordi det ikke har blitt tatt noen i ettertid, eller jeg har ett rett etter en fødsel, men det var kanskje ikke sånne bilder du mente? ; )

også fikk jeg litt prestasjonsangst etter jeg så de flotte bildene av deg på hjemmesiden din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... Mest pga den etterhvert utviskede anonymiteten og ... de såkalte lettkledde bildene av meg selv er way over the edge for publisering!

Men hvem vet. En dag får jeg vel det for meg, så.....

Du er jo ikke anonym. Alle vet jo at du er den kjekkeste mannen på hele dol, og vi kjenner deg igjen på mils avstand. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også fikk jeg litt prestasjonsangst etter jeg så de flotte bildene av deg på hjemmesiden din..

Slæpp off, det er historie.. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har digitalt kamera, og en hjemmeside det går kjapt å legge dem ut på. Jeg er nemlig for utålmodig til å vente på film til fremkalling og sensuren på DOL-hjemmesiden ;-)

Ellers ingen unnskyldninger :-)

(Og nå iler vel manne til for å tilby meg både digitalt kamera og hjemmesiden sin ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...