Gå til innhold

Hvorfor har du ikke lagt ut et lettkledd bilde av deg selv på nettet?


gyrken

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort det...og bildene ligger ute på nettet. Man må bare vite hvor man skal se... :o)

...og det er faktisk ikke bare magebilder for de som trodde det. ;-P

mvh

*leter febrilsk*

Et hint kanskje? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    17

  • livato

    15

  • tonie

    6

  • Spirea

    5

Mest aktive i denne tråden

Lagt meg ut? Fy å f..... *ler* her går det ikke engang an å bli feit i fred :o) Joda, man har fått på seg litt her og der..... selvforskyldt.

Hvor kommer det ryktet fra forresten? *nyssgjerrig*

Jeg beskytter alltid mine kilder. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beskytter alltid mine kilder. ;-)

Ok, det forstår seg jo.... og en midje er ikke en stabil ting *s* det vet vel du litt om *ler*.

Håper kilden har det bra forresten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsen fra i går var fiksjon. Jeg har hverken rødlig hockeysveis eller bart...

HRMF! Dårlig gjort å narre folk på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsen fra i går var fiksjon. Jeg har hverken rødlig hockeysveis eller bart...

HVA? Ingen bart? *skuff på skuff*. Neivel, det kan du kanskje ikke noe for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit du, for noen dager siden rotet jeg i noen gamle bilder jeg hadde liggendes på loftet...og der blandt uskyldige bilder....fant jeg noen mindre uskyldige bilder. Jeg ble så flau på egne veier at jeg brente dem opp. Herreguuuud ass, skjønner ikke at jeg gikk med på å ta de bildene der ass. Jeg er i hvert fall glad for at jeg fant de før unga fant de. :-) Typisk meg å ikke ha helt oversikt over hvor jeg oppbevarer ditten og datten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe - sjå no ikkje så sur ut, du har da sett det, du! *gliz*

Åh, DET bildet ja. Så for meg et ordentlig bilde nå, ikke et sånt uskyldig et! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønte jeg ikke helt i hvilken kontekst det innlegget var skrevet, men jeg mistenker at det var en respons på den såkallte "nåtidsversjonen". Om det er en trøst eller skuffelse, så kan jeg informere om at den er mye, mye mer fri fantasi enn fremtidsversjonen......

Jeg skjønner jo at du ikke leser meldinger for ofte, men ja, det var en trøst! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke ut nåtidsbildene av meg før de er "før-bilder" og "etter-bildene" er sensasjonelle.

Ellers har jeg en pupp liggende ute på nettet et sted ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger ikke ut nåtidsbildene av meg før de er "før-bilder" og "etter-bildene" er sensasjonelle.

Ellers har jeg en pupp liggende ute på nettet et sted ;-)

Jepp, der sa du det. Det er akkurat det jeg har planlagt, om vel to måneders tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke er noe morsomt lenger nå når alle gjør det. For tiden legger jeg bare ut søte eller høyhalsede bilder av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke er noe morsomt lenger nå når alle gjør det. For tiden legger jeg bare ut søte eller høyhalsede bilder av meg selv.

Hvem alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, der sa du det. Det er akkurat det jeg har planlagt, om vel to måneders tid.

*kremt*

Mine tar nok *litt* lenger tid...

Men det hadde kanskje vært motiverende å ha en sånn deadline? På akkurat _den_ datoen skal jeg legge ut bilde av meg selv samme hvordan jeg ser ut?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Mine tar nok *litt* lenger tid...

Men det hadde kanskje vært motiverende å ha en sånn deadline? På akkurat _den_ datoen skal jeg legge ut bilde av meg selv samme hvordan jeg ser ut?!

Jeg er vel urealistisk optimistisk. MEN, jeg tror på det allikevel. Gleder meg som en unge til å legge ut de fæle før- og flotte etter bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel urealistisk optimistisk. MEN, jeg tror på det allikevel. Gleder meg som en unge til å legge ut de fæle før- og flotte etter bildene.

Samme her!

Men før-bildene er for sikkerhets skyld tatt med polaroid kamera. Ikke engang gutta i fotosjappa fikk lov til å se de, altså!

Ille nok at gubben knipsa noen mindre heldige fødselsbilder som han leverte inn der....og lot intetanende _meg_ hente!

Fy flate som jeg rødma! Nå er det han som henter bilder hver gang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...