Gå til innhold

Hvorfor har du ikke lagt ut et lettkledd bilde av deg selv på nettet?


gyrken

Anbefalte innlegg

Jeg har lest om det bildet av molli, men det er jo en halv mannsalder siden det lå til skue ( så det gjelder ikke ). Jeg kunne gjerne tenkt meg å sett det, siden det har vært så mye diskutert.

Nei ikke bry deg om alle de to andre som har hatt bildet sitt her i det siste. Slipp deg løs og legg ut noen bilder du.

"Det gjelder ikke"

Godt å høre! :-) Jeg var redd det bildet aldri ville la seg glemmes! Endelig er det i ferd med å snu! :-)

Lionn fikk forresten en førstehåndstitt her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    17

  • livato

    15

  • tonie

    6

  • Spirea

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest malun

Det var faktisk nære på for noen år siden, at noen svært kompromitterende bilder av meg havnet på nettet.

Det var en sjalu og hevngjerrig ekskjæreste som truet med å legge ut bilder hvis ikke jeg betalte telefonregningene hans (!).

"Heldigvis" fremsatte han truslene skriftlig, noe som gjorde det enkelt for meg å true med politianmeldelse for utpressing.

Hyggelig avslutning på et flere år langt forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter fødselbilder har jeg også. De skal ingen noen sinne se. :-)

Jeg er jaggu ganske glad jeg også for at jeg har noen bilder liggende fra *før* jeg fikk barn. På den annen side har jeg det mye bedre i kroppen min nå enn jeg hadde da - tross at den nå har fått både strekkmerker og noen ekstra myke partier. Så jeg skammer meg ikke over den nå heller, jeg.

Men jeg tenker noen ganger at om jeg for fire år siden plutselig våknet med den kroppen her - da hadde jeg dødd på flekken! *hehe*

"Men jeg tenker noen ganger at om jeg for fire år siden plutselig våknet med den kroppen her - da hadde jeg dødd på flekken! *hehe*"

Ja, fytterakker'n! Det er godt det skjer gradvis! :-) Tenk det å bare våkne en dag og få se DET...!

*beroliger et oppskjørtet hjerte som fikk panikk bare ved tanken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det gjelder ikke"

Godt å høre! :-) Jeg var redd det bildet aldri ville la seg glemmes! Endelig er det i ferd med å snu! :-)

Lionn fikk forresten en førstehåndstitt her om dagen.

Hva var det som var så uforglemmelig med det bildet? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det er ingen interesse for det her. Det var ikke lett å hoppe etter Wirkola - enda verre er det å stille opp halvnaken etter at slike berter har vist hva de har på by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det som var så uforglemmelig med det bildet? *nysgjerrig*

Ingenting! Det var ingenting ved det bildet som var noe å skrive hjem om akkurat, så jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor det ble så mye oppstuss. Kanskje det var mere teksten enn bildet..? Jeg skrev nemlig at det krevde en del mot å legge det ut, og at jeg aldri hadde trodd jeg skulle våge, og at det ville bli fjernet om kort tid.

DET satte fart i folk! Da skal jeg si pepper'n haglet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På isbjørnskinn?

Iført isbjørnskinn..?

En ulv i isbjørnklær....

Bare pass på at bjørnen er DØD først, og lykke til med bot og fengsel for faunakriminalitet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting! Det var ingenting ved det bildet som var noe å skrive hjem om akkurat, så jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor det ble så mye oppstuss. Kanskje det var mere teksten enn bildet..? Jeg skrev nemlig at det krevde en del mot å legge det ut, og at jeg aldri hadde trodd jeg skulle våge, og at det ville bli fjernet om kort tid.

DET satte fart i folk! Da skal jeg si pepper'n haglet..

Det var nok mest misunnelige kjerringer som var negative, hadde du ikke bildet der bare en natt? Du var i hvertfall brun og fin! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På isbjørnskinn?

Ennå stiligere på Ulveskinn:-))*lol* , ikke misforstå, gyrken er nok like fin på skinn eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How well you do know me!

Jeg skal foreslå for Jørn at han kan få låne kameraet en helg jeg...så tar svigerforeldrene dine barna..og dere knerter en whiskyflaske eller to...

;-P

mvh alltid hjelpsomme

Tenkte meg at du nok kom til å stikke nesa di inn her ;-)

En flaske whiskey eller to på gubben og meg er et dårlig forslag, siden ingen av oss liker whiskey. Men om vi kan bytte til cognac, da kan vi begynne å prate, for ikke snakke om ta bilder :-) Faren er at det da kan bli litt for mye av det gode, og helt sikkert ikke bilder du tør å ha på din hjemmeside ;-)

Forøvrig har jeg akkurat sittet og sett på gamle bilder, tror du det gjør noe om jeg legger ut et gammelt bikinibilde? Det er tatt for 12 år siden, omtrent like mange kilo, og like mange ukentlige treningstimer siden. For ikke å snakke om to barn siden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sammedet

Fordi jeg har 3 barn, og jeg ønsker ikke at mine barns venner og foreldre skal se bilder av meg på nettet i bare undertøyet. Dessuten hadde det ikke vært noe vakkert syn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, akkurat du trenger ikke. Ingen som er interessert i å se deg allikevel.

Det nærmeste jeg har kommet, er et "mor og barn"-bilde av meg og babyen for tre år siden. Har ingen interesse av å legge ut noe "bikinibilde" av meg selv. Det florerer av lettkledde damer på nettet likevel, og de har helt sikkert ikke født tre barn heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...