Gå til innhold

Hvorfor har du ikke lagt ut et lettkledd bilde av deg selv på nettet?


gyrken

Anbefalte innlegg

Fordi jeg ikke har digitalt kamera, og en hjemmeside det går kjapt å legge dem ut på. Jeg er nemlig for utålmodig til å vente på film til fremkalling og sensuren på DOL-hjemmesiden ;-)

Ellers ingen unnskyldninger :-)

(Og nå iler vel manne til for å tilby meg både digitalt kamera og hjemmesiden sin ;-))

Det argumentet der har jeg all forståelse for! Jeg er også sånn - får jeg det over meg så skal det skje *NÅ*, ellers kan det være det samme. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    17

  • livato

    15

  • tonie

    6

  • Spirea

    5

Mest aktive i denne tråden

Du er jo ikke anonym. Alle vet jo at du er den kjekkeste mannen på hele dol, og vi kjenner deg igjen på mils avstand. :-)

hehe! Nå skal jeg definitivt ikke legge ut noe bilde! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.geocities.com/conan05051967/conans.html?1024491360410

Dette er drømmeversjonen- conan i fremtiden etter måneder og år på klibrød og aktiv bruk av SATS-medlemskapet.

Nåtidsversjonen lå ute inntil i går, men pirrka ble så skuffet og punkyB så uforelsket, at jeg måtte bare editere den litt... ;-)

Så ut som om du hadde lit rødlig hår! Var det bare en tilfeldighet, eller..........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.geocities.com/conan05051967/conans.html?1024491360410

Dette er drømmeversjonen- conan i fremtiden etter måneder og år på klibrød og aktiv bruk av SATS-medlemskapet.

Nåtidsversjonen lå ute inntil i går, men pirrka ble så skuffet og punkyB så uforelsket, at jeg måtte bare editere den litt... ;-)

Jeg synes nå bamsen fra i går var helt all right jeg :0)

Og hva skjedde med håret???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si det. Gemalen ivrer veldig etter å få knipse, så det er egentlig ingenting i veien for det.

Så hvorfor? Gidder ikke + jeg er feig + ingen som har interesse av det +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke egentlig trodd at du er en som har veldig mye komplekser. Lurer du oss nå?

Komplekser? Neh.... ikke noe særlig *ler*, men det er jo ganske mye av meg da, det er jo bare å innse :o)) Går liksom ikke uten videre inn på et instamaticbilde på en måte *s*. Sånn sett finnes det nettere og mer bærbare varianter enn meg *s*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva venter du på?

1. Er ikke av de kjappeste.

2. Du vet de ti kiloene........

3. Trenger litt sol og brunfarge.

4. Må vente til det største rushet har lagt seg, sånn at ikke det kommer noen og tar oppmerksomheten fra meg.

5. Har kameraskrekk, så jeg gleder meg ikke akkurat til å ta bildene.

6. Jeg er veeeeldig nøye på det, så bildene må bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det. Gemalen ivrer veldig etter å få knipse, så det er egentlig ingenting i veien for det.

Så hvorfor? Gidder ikke + jeg er feig + ingen som har interesse av det +++

Interessen er her. Bare legg ut bildene, du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det. Gemalen ivrer veldig etter å få knipse, så det er egentlig ingenting i veien for det.

Så hvorfor? Gidder ikke + jeg er feig + ingen som har interesse av det +++

Klart det er interesse!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Komplekser? Neh.... ikke noe særlig *ler*, men det er jo ganske mye av meg da, det er jo bare å innse :o)) Går liksom ikke uten videre inn på et instamaticbilde på en måte *s*. Sånn sett finnes det nettere og mer bærbare varianter enn meg *s*.

Ja jeg hørte noen rykter etter treffet om at du har lagt deg ut litt, spesielt på magen. Stemmer det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå bamsen fra i går var helt all right jeg :0)

Og hva skjedde med håret???

Bamsen fra i går var fiksjon. Jeg har hverken rødlig hockeysveis eller bart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessen er her. Bare legg ut bildene, du! :-)

Det var alle de +++ da :o)

Nei, er altfor feig til å gjøre noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det...og bildene ligger ute på nettet. Man må bare vite hvor man skal se... :o)

...og det er faktisk ikke bare magebilder for de som trodde det. ;-P

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg hørte noen rykter etter treffet om at du har lagt deg ut litt, spesielt på magen. Stemmer det? :-)

Lagt meg ut? Fy å f..... *ler* her går det ikke engang an å bli feit i fred :o) Joda, man har fått på seg litt her og der..... selvforskyldt.

Hvor kommer det ryktet fra forresten? *nyssgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har digitalt kamera, og en hjemmeside det går kjapt å legge dem ut på. Jeg er nemlig for utålmodig til å vente på film til fremkalling og sensuren på DOL-hjemmesiden ;-)

Ellers ingen unnskyldninger :-)

(Og nå iler vel manne til for å tilby meg både digitalt kamera og hjemmesiden sin ;-))

How well you do know me!

Jeg skal foreslå for Jørn at han kan få låne kameraet en helg jeg...så tar svigerforeldrene dine barna..og dere knerter en whiskyflaske eller to...

;-P

mvh alltid hjelpsomme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...