Gå til innhold

Hvorfor har du ikke lagt ut et lettkledd bilde av deg selv på nettet?


gyrken

Anbefalte innlegg

Alle! gyrken, Lionn, molli og gyrken og.....

Jeg har lest om det bildet av molli, men det er jo en halv mannsalder siden det lå til skue ( så det gjelder ikke ). Jeg kunne gjerne tenkt meg å sett det, siden det har vært så mye diskutert.

Nei ikke bry deg om alle de to andre som har hatt bildet sitt her i det siste. Slipp deg løs og legg ut noen bilder du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    17

  • livato

    15

  • tonie

    6

  • Spirea

    5

Mest aktive i denne tråden

Samme her!

Men før-bildene er for sikkerhets skyld tatt med polaroid kamera. Ikke engang gutta i fotosjappa fikk lov til å se de, altså!

Ille nok at gubben knipsa noen mindre heldige fødselsbilder som han leverte inn der....og lot intetanende _meg_ hente!

Fy flate som jeg rødma! Nå er det han som henter bilder hver gang ;-)

Uff ja, før bildene mine er tatt. Mannen tok de, og jeg gremmet meg i lang tid etterpå. Nå venter jeg bare på et skikkelig sjokkresultat, sånn at han kan måpe litt når han får sammenlignet før og etterbildene. De kommer så klart til å bli så overveldende at jeg bare MÅ vise de til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest om det bildet av molli, men det er jo en halv mannsalder siden det lå til skue ( så det gjelder ikke ). Jeg kunne gjerne tenkt meg å sett det, siden det har vært så mye diskutert.

Nei ikke bry deg om alle de to andre som har hatt bildet sitt her i det siste. Slipp deg løs og legg ut noen bilder du.

*mumler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mumler*

Nå må du ikke kaste vekk tiden med å sitte å mumle for deg selv. Eller for meg, var det kanskje..........

Kle deg i noe pent, lite noe, og finn frem kameraet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke kaste vekk tiden med å sitte å mumle for deg selv. Eller for meg, var det kanskje..........

Kle deg i noe pent, lite noe, og finn frem kameraet!!

Jeg er så sjenert....Du må nok gjøre det først, ellers tør jeg aldri i verden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne jeg godt ha gjort, men:

Jeg har ikke noe lettkledd bilde for hånden og jeg vet ikke hvordan jeg gjør det. Er det bare de med egen hjemmeside som kan få det til?

Men jeg ville ha tredd en papirpose over hodet, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, før bildene mine er tatt. Mannen tok de, og jeg gremmet meg i lang tid etterpå. Nå venter jeg bare på et skikkelig sjokkresultat, sånn at han kan måpe litt når han får sammenlignet før og etterbildene. De kommer så klart til å bli så overveldende at jeg bare MÅ vise de til alle.

Samme her!

Mine blir sensasjonelle, bare vent og se! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg godt ha gjort, men:

Jeg har ikke noe lettkledd bilde for hånden og jeg vet ikke hvordan jeg gjør det. Er det bare de med egen hjemmeside som kan få det til?

Men jeg ville ha tredd en papirpose over hodet, altså.

Det er heeeelt sikkert noen her på dol som kan hjelpe deg med å legge ut et bilde ,(eller flere) bare du skaffer det til veie.

Du vet hvordan du tar bilder, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heeeelt sikkert noen her på dol som kan hjelpe deg med å legge ut et bilde ,(eller flere) bare du skaffer det til veie.

Du vet hvordan du tar bilder, sant?

La meg nå se.... ta bilder.....

Babette ikke stjele bilder? Babette knipse? Noen knipse bilde av Babette. Ja!

(Babygurgling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken dott? Her er det snakk om lettkledd, ikke naken.

Som om jeg ikke skjønte det! Makan. Jeg snakker selvsagt om han dotten som står og dekker over meg fra halsen og ned til lårene med kjempearmene sine. Dah.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel urealistisk optimistisk. MEN, jeg tror på det allikevel. Gleder meg som en unge til å legge ut de fæle før- og flotte etter bildene.

Før og etter bilder ja...jeg har et bilde av meg med eldstemann på fanget , han var to dager gammel.

Jeg sitter i bh og bukse, har pupper som begynner bak på ryggen og møtes som to basketballer forran, blåhvite og sprengte av melk, med stooooore mørke brystvorter (knopper?)

Og en fire fem solide bilringer under der igjen...

Det hadde vært noe å skremme dolerne med det! ;0)

(tror jeg legger ut bilde av MCn til mister istedet....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før og etter bilder ja...jeg har et bilde av meg med eldstemann på fanget , han var to dager gammel.

Jeg sitter i bh og bukse, har pupper som begynner bak på ryggen og møtes som to basketballer forran, blåhvite og sprengte av melk, med stooooore mørke brystvorter (knopper?)

Og en fire fem solide bilringer under der igjen...

Det hadde vært noe å skremme dolerne med det! ;0)

(tror jeg legger ut bilde av MCn til mister istedet....)

Kanskje vi ska lage en egen "skrekkbilde" side?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forde eg ikkje kan fordra kåte & siklende kvinnfolk !

Fa..! Og jeg som har ventet på det bildet ditt såååå lenge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...