Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg hvilket merke deodorant, parfyme o.l. du bruker, da.

Videoannonse
Annonse
Gjest carlina
Skrevet

jeg lukter ikke så verst..deo:Herbina(lilla) Parfyme: fifth avenue(Eisabeth Arden) og softlan skylle middel!! =o)

Skrevet

Ingen parfyme, aldri, aldri - æsj. Uparfymert deodorant, bodylotion og håndkrem - en fiiiinere bodylotion m/litt duft (gave). Hårproduktene er nok med etpar muffens dufter.

Gjest malun
Skrevet

Deo: Vaseline Intensive Care m/aloe vera, ganske nøytral lukt.

Parfyme: Deep Reed fra Hugo Boss

Skrevet

Deodorant: Dove.

Parfyme: Boucheron, jeg bruker både Eau de toilette og Eau de parfum.

Skrevet

Deodorant: Basic Sans Soucis.

Eau De Toilette: Oscar de la Renta

Skrevet

deodorant: Oscar de la Renta

eau de toilette: Oscar de la Renta

Skrevet

deodorant: Oscar de la Renta

eau de toilette: Oscar de la Renta

Du har god smak :-)

Skrevet

jeg lukter ikke så verst..deo:Herbina(lilla) Parfyme: fifth avenue(Eisabeth Arden) og softlan skylle middel!! =o)

For øyeblikket er det Jean Paul Gaultiér som står i skapet mitt, eu de parfum er det visst også. Deo er samme sort, men jeg veksler mellom den og Provencal Mimosa fra Jardins du Monde (Yves Rocher).

Og så går det med en daglig dose av Dove dusjcreme, Head and Shoulders, og Naturelle balsam (Lynghonning).

Skrevet

Jeg har en haug av parfyme stående, men jeg hæler ikke å bruke dem. Får vondt i hodet av den intense lukten. Det er et par merker jeg kan bruke, men som regel gidder jeg ikke.

Skrevet

Jeg skulle til å svare maling, for rommet jeg sitter i vil visst ikke slutte å lukte maling. Nå er det halvannen uke siden det ble ferdig.

Hva jeg lukter på kroppen? Litt svette og litt Sterilan Deo fra super'n akkurat nå. En knallvarm dag ute. Ikke noe fancy parfymer på meg om dagen, altså. Selv om jeg har opptil flere i baderomsskapet, så bruker jeg sjelden parfyme til hverdags.

Gjest Med Påholden Penn
Skrevet

Heng en stump nytjæra tauverk rundt halsen, ikkeno lukter så godt som det.

Skrevet

Boucheron er en av mine favoritter også! :-)

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Jeg har en haug av parfyme stående, men jeg hæler ikke å bruke dem. Får vondt i hodet av den intense lukten. Det er et par merker jeg kan bruke, men som regel gidder jeg ikke.

Du, med den bodyen er sikkert deilig nok fra før :o)

Skrevet

Det gjør jeg også

Skrevet

Eu de Marlboro light, pæreis, sol og nyklippet gress for øyeblikket.

Men det hender jeg lukter Kalvin Clein også.

Gjest Daisy
Skrevet

DKNY deodorant og parfyme og Herbal Essences eller Define shampoo.

Men akkurat nå lukter jeg soppstuing og biff - gjett hva jeg har til middag i dag.

Gjest Aandily
Skrevet

Deodorant: Vaseline intensive care

Eau de ...: Salvador Dàli`s Laguna..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...