Gå til innhold

Pris? til psykologen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon

Hvis du går til en psykolog som får støtte fra trygdekontoret koster det 193,-kr pr time inntil du har betalt 1350,-kr da får du frikort som varer ut kalenderåret og du slipper å betale noe mere for psykolog. Går du til en privat praktiserende psykolog koster det fra 500,-kr og oppover pr timer og du får ingenting dekt fra trygdekontoret.

Vente tiden hos private psykologer er ikke så lang tror jeg. Er ikke sikker på vente tiden der. Vente tiden på poliklinikken er alt fra 3 mnd og lengere. Hvis du er en haste sak kan det hende du slipper å vente så lenge som 3 mnd på å få time

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61022-pris-til-psykologen/#findComment-265798
Del på andre sider

Det er vanligvis lang ventetid hos private psykologer som har driftsavtale (ref fra trygdekontor).Det kommer anpå hvor i landet du bor.Dersom du får beskjed om lang ventetid synes jeg du ber be om avbestillingstimer, da kan du ofte komme inn med en gang. Hos private psykologer uten driftsavtale (du må betale alt selv) er det som regel ikke lange ventelister.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61022-pris-til-psykologen/#findComment-265896
Del på andre sider

Hvis du går til en psykolog som får støtte fra trygdekontoret koster det 193,-kr pr time inntil du har betalt 1350,-kr da får du frikort som varer ut kalenderåret og du slipper å betale noe mere for psykolog. Går du til en privat praktiserende psykolog koster det fra 500,-kr og oppover pr timer og du får ingenting dekt fra trygdekontoret.

Vente tiden hos private psykologer er ikke så lang tror jeg. Er ikke sikker på vente tiden der. Vente tiden på poliklinikken er alt fra 3 mnd og lengere. Hvis du er en haste sak kan det hende du slipper å vente så lenge som 3 mnd på å få time

Hei, jeg var hos legen, som følte at hun ikke kunne hjelpe meg med mine problemer. Ble så henvist til politklinikk, og regnet med noen måneders venting... De ringte meg imidlertid dagen etterpå, for å si at de hadde en ledig time den påfølgende dag...

så det kan gå raskt!

Lykke til!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61022-pris-til-psykologen/#findComment-268191
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...