Gå til innhold

Nå går det vist nedover :-(

Anbefalte innlegg

Sommeren blir vist ikke så bra som jeg hadde håpet. Tenkte at jeg skulle klare meg helt fint her ute i den store vide verden mens behandleren min er på ferie, men den gang ei.

Vi er bre midt i den første uka når det går dårlig igjen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å komme meg opp igjen. Vil klare meg igjennom denne sommeren, men det blir vanskeligere enn jeg nå trodde.

Før behandleren dro på ferie tenkte jeg at det kom til å bli en tøff sommer siden alle rundt meg er på ferie samtidig. Men så begynte det så bra. Hadde det helt fint i noen dager. Men så skjer det.

Våkner tidlig om morgenen og kjenner at nå bærer det nedover igjen. Det går bare lengere og lengere ned. Vil stoppe det før jeg havner helt på bunn ( den som egentlig ikke finnes ). Kjenner at jeg ikke har ramlet så langt ned ennå og vil helst gjøre ett eller annet for å stoppe der. Vil ikke ramle lengere ned. Vil bli her jeg er.

Aller helst vil jeg komme meg opp igjen, men hvis ikke det går så vil jeg bli her. Vil i allefall ikke ramle enda lengere ned. Jeg er redd for at dette er noe jeg ikke kan styre selv. Det går jo ann å prøve å påvirke det selv ved at man tar kontakt med de som tross alt er i hjelpeapparatet. Selv om de bare er vikarer og folk jeg ikke har snakket så mye med før så må det da gå ann å prøve og se om de ikke kan hjelpe meg til å stoppe det som skjer nå så det i allefall ikke blir noe værre.

Synes det er vanskelig å ta kontakt med hjelpeapparatet når det er noen jeg ikke kjenner. Vet ikke hva jeg skal si til dem. Vet egentlig ikke hvorfor jeg får det dårlig nå. Det er liksom ingenting jeg kan sette fingeren på. Det bare skjer.

*sukk* Er vist litt råd vill nå........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61102-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-vist-nedover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du skulle bruke hjelpeapparatet. Si til dem at du trenger hjelp, si at han som kjenner deg er på ferie og at du syns at det er vanskelig å snakke med vikarer og folk du ikke kjenner. Når du har forklart at du syns dette er vanskelig får du pøve å snakke med vikarene om det du trenger hjelp til. Du trodde du fint skulle klare dette på egen hånd, det gikk ikke så bra, du trenger hjelp, det er bare et faktum. Bruk hjelpeapparatet du, du vil jo ikke at dette skal bli verre.

Tja, selv om det er vikarer så er det vel bedre enn ingenting?

Føler du at du trenger noen å prate med så er det jo bare å ta kontakt med dem. Den verste tida opplever du jo nå, mens du går og venter. Alt blir sikkert bedre når du har fått tak i hjelpeapparatet.

Prøv å ha noe å drive med om dagen. Det er jo sommer og sol ute. Finn en hobby, noe du liker og som du mestrer. Da går dagene fortere og du får noe å glede deg til.

Tenk på alt som er positivt i livet, du har mange muligheter og mange gleder som ligger foran deg. Du har et helt liv du kan fylle med alt du ønsker deg, ingen vits i å sitte og deppe. Noen dager går det nedover, andre dager går det oppover. Det gjelder å fokusere på alt det positive som tross alt skjer.

Lykke til :)

Har altid problemer med det der nicket ditt...

Har prata med deg på mIRC..

Leste inlegget ditt nå. Akkurat slik du beskrev føler også jeg veldig ofte. Kunne tenke meg å være mailvennen din jeg, hvis du har lyst? Er ok å ha noen å skrive med av og til. Bare hvis du kunne tenke deg å ha en "likesinned" å skrive med en gang i blandt da...

Vet ikke om du husker meg heller jeg... Er en stund siden, jeg er ikke så ofte på mIRC no etter jeg flytta i egen leilighet og har egen telefonregning... Har ikke den store økonomien liksom...

Jeg er forsåvidt ikke en person verdt å huske heller...

Om du vil, så er adressen min [email protected]

Legg merke til at det er thermos UTEN h i adressen...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...