Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det snart et halvt år siden jeg gjorde det slutt med kjæresten, vi hadde da vært sammen i 7 år. Da jeg gjorde det slutt virket alt så veldig rett. Det var visse ting som føltes problemfylt for meg, som f.eks sjalusien hans. Han følte at han hadde en bra forhold. Vi har begge funnet nye kjærester, men jeg savner han utrolig mye. Prøver å analysere følelsene mine, men uten resultat. Elsker jeg fortsatt eksen eller ikke siden jeg savner han så utrolig mye. Er det bare vane? Eller svaner jeg han for at han var min bestevenn. Han har det veldig bra i sitt nye forhold i følge han, forholdet startet ca. 2 uker etter at det ble slutt. Mitt forhold..Føler vel at vi oppfører oss mer som venner enn kjærester. Griner fortsatt etter savnet etter eksen. Har sagt til han at jeg vil ha han tilbake, men det finnes visst ikke håp. Er det virkelig det jeg vil?!? Bli sammen med han igjen, det er jo grunner for at jeg gjorde det slutt. Det var ikke noe utroskap i bildet hos noen av oss. Men alt det som virket problemfyllt der og da, virker som bagateller for meg nå..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61183-kj%C3%A6rlighetssorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

jeg kan jo godt si hva JEG mener..

: et halvt år er ikke lenge.

han har funnet seg ei ny. sånn er det. vær gjerne lei deg for at det er slutt, men ikke forsøk å få han tilbake.

synes det var veldig tidlig å skaffe noen ny etter bare to uker. da hadde jeg gitt faen i han, og det var som du selv sier en grunn for at dere slo opp..

jeg synes det er tidlig, også for deg å ha ny kjæreste, med tanke for at dere var så lenge sammen..

hva med å være for deg selv, og lære deg selv å kjenne?

Føler du at du " bare " er venner med han, så bør du vel prate med kjæresten din.. hvis han føler det samme, er det kanskje bedre at dere er bare det, gode venner.

og så lenge du tenker så mye på x\en er det vel ikke helt rettferdig mot den nye..?

kjærlighetssorg går over, det er liksom bare sånn det er..

men det kan ta tid, det er mye som blir annerledes, og savnet vil nok være der en god stund.

jeg tenker på x-en hver dag.. jeg er kjempeglad for at vi er gode venner. jeg vil gjerne ha han som kjæreste igjen, men jeg vet han har det bra sånn som det er nå, og vennskapet betyr veldig mye for meg.

det er blitt som det har blitt, tiden er inne for å løfte blikket.. ( for meg altså..) gjøre noe annet.. ikke være samboer, være for meg selv. bare en vanesak..

lykke til..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61183-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-266497
Del på andre sider

happy1365380345

Jeg synes det virker som du misunner han litt hans nye tilværelse. Han har det bra, og dessuten ønsker han deg ikke tilbake. Jeg tror du misstolker følelser her. Hvorfor gikk du fra ham? Finn tilbake til årsakene. Han er ikke forandret etter et halvt år, det er ikke du heller! At du bagatelliserer dette nå er jo fordi du ikke lever opp i det lenger. Du har fått avstand. Well life goes on. Slutt å gråte. Du gjorde et valg, og jeg er sikker på at du også vil forstå og føle at det var riktig senere. Et halvt år er nå ikke lang tid heller da, når man har vært sammen i 7 år. Kanskje dette virker litt strengt, men du har ikke noe annet valg enn å gå videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61183-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-268499
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...