Gjest stina Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg har hatt bulimi i ett års tid, og har det i ganske sterk grad. Overspiser og kaster opp daglig, og er veldig opptatt av vekt. Nå har det seg slik at jeg har sluppet unna depresjon slik som mange med bulimi har, men nå i det siste har jeg begynt å merke at jeg har forandret meg veldig. ikke bare litt, men veldig. Tenker mange rare tanker, gråter mye, er asosial, og føler at livet mitt er håpløs. jeg går til psykolog og får behandling, så det er ingenting å klage på der, men det er så slitsomt å ha en stor klump i halsen hele tiden. jeg begynner plutselig å gråte bare fordi jeg føler meg håpløs. Jeg merker at jeg blir ekstra deprimert hvis jeg overspiser og ikke får kastet opp etterpå, noe som skjer en gang imellom. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har liksom ikke peiling på hva livet kommer til å bringe. jeg blir jo bare verre og verre, men samtidig så spiller jeg et skuespill for alle rundt meg der jeg fremstår som glad og lykkelig, men nå i det siste har jeg ikke orket. Er det noen som kan komme med noen råd til en som er litt fortvilet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61387-bulimi-og-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en som kjenner til problemet Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hei Stina! Jeg skjønner godt hvordan du har det.. jeg har ikke bulimi men kaster opp noen ganger. det at du føler deg deprimert kan kanskje være et tegn på at behandlingen virker.. dette er bare en mulighet da men.. det var noe av d som skjedde med meg... når jeg begynnte hos psykolog var jeg alerede deprimert men jeg ble enda mer deprimert i den perioden hvor jeg kanskje hørte mest etter på hva hun sa.. jeg forsto at hun kanskje hadde rett , at det var mye og fikse opp i.. ble veldig sliten og hadde mest av alt lyst å bare kunne legge meg ned på ett bord å si ''fiks meg''... er ikke sikkert det er det samme men det kan være en mulighet.. et råd jeg vil gi er at du ikke må stresse med å holde oppe den masken.. konsentrer deg heller om å høre på psyken din.. og prøve å komme deg ut.. det er en lang vei men hold motet oppe.. det nytter ikke å gi opp.. da blir du stående på stedet hvil... håper det går bra med deg! *klem hvis du vil ha* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61387-bulimi-og-depresjon/#findComment-268724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.