Solsikke Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Når man først drekker, Solsikke, så drekker man. Man avbryter ikke drikkegildet med rødbrus vettu. Nei, det blir for pinglete. ;-) Men du har selvfølgelig rett i at det sikkert er lurt å gjøre det på den måten. Jeg burde kanskje prøve det neste gang jeg er "ute på fylla". Det er sant, men det gjelder å være glup da vet du:o) Jeg foretrekker faktisk å være pingle foran å bli fyllsjuk dagen derpå. Fy fan det er jævlig. Venninne mine har aldri klart å drikke meg under bordet og det fant de ut de skulle gjøre på 25 årsdagen min. Å det klarte de til gangs. Ikke på den måten at jeg lå å grøvla i grøftekante, men spydde faktisk på nattbussen og ble svært så dårlig dagen etterpå. Skalv og hadde hodepine og feiringa sammen med sambo og ett vennepar ble totalt avhold fra min side. Klarte ikke tanken på alkohol. Så heller pinglete enn fyllasjuk*s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61461-jo-eldre-man-blir-desto-verre-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-fyllesjuk/page/3/#findComment-268284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.