Gå til innhold

nattevæting

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Vår datte på 4 år blir ikke tørr om natta. Hun sluttet på dagtid når hun var 2 1/2.Hun er dårlig til å snakke for alderen, godt ordforråd, men meget dårlig uttale. Ellers er hun kvikk og rask på alle vis.Tror du det er en sammenheng med språket og nattevætingen? Noen ganger skvetter hun i buksa på dagtid,virker nesten som om lukkemuskelen er svekket?!Var en gang hos en naturterapeut som sa hun hadde spenninger i ryggen.Kan dette være årsaken tror du? Har hørt at kiropraktor kan få has på slik ufrivillig vannlating.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61589-nattev%C3%A6ting/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ville ikke være så bekymret hvis jeg var deg. Min sønn på snart 7 år sluttet for 2 uker siden med å bruke bleie om natten, og verken leger eller helsestasjon ønsket å gjøre noen inngripen. Nå er han helt tørr og ingen problemer. Barn er forskjellige, og noen trenger lengere tid på seg til enkelte ting.

Ingen av mine andre to barn har hatt samme problem. Hadde jeg hvert deg ville jeg latt hun fortsette å sove med bleie, og jeg tror absolutt ikke at dette har noen sammenheng med talen hennes.

Vennlig hilsen 3 barns mor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61589-nattev%C3%A6ting/#findComment-289144
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...