Gjest Theos Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Jeg har laget en Theoslevelov - som gjelder livet nå - Og i denne Theosleveloven står: Jeg skal ikke plage kropp og sinn - men være grei og snill - Og forøvrig kan jeg gjøre hva jeg vil. 0 Siter
frosken Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 God sommer - lev i samsvar med loven din :-) 0 Siter
Gjest Theos Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 God sommer - lev i samsvar med loven din :-) I like måte! Skal gjøre mitt beste for å ikke bryte den loven. Vet du er glad i klemmer så her kommer en: *KjempeTheosklemtilfrosken* 0 Siter
frosken Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 I like måte! Skal gjøre mitt beste for å ikke bryte den loven. Vet du er glad i klemmer så her kommer en: *KjempeTheosklemtilfrosken* Det der var dårlig gjort... 0 Siter
Singularity Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Det der var dårlig gjort... Hva var dårlig gjort av ham ? 0 Siter
Gjest Theos Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Det der var dårlig gjort... ..Ja jeg vet, men jeg kunne ikke dy meg...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.